Jump to content

FiestaClub.nl showplaten?

Bjorn
 Share

Recommended Posts

Is hier interesse in?

Ik dacht zelf NIET aan metalen platen i.v.m de kosten en het bewerken maar aan fotokarten, wel beschermd natuurlijk.

Ideën zijn welkom!

In principe kan ik zelf al kleurprinten thuis maar ik ben bang dat de kleuren dan wat dof worden :thumbdown: ... dus ik ben eerder voor spuitlak ofzo. Past ook meer bij een auto-club :duim:

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Is hier interesse in?

Ik dacht zelf NIET aan metalen platen i.v.m de kosten en het bewerken maar aan fotokarten, wel beschermd natuurlijk.

Ideën zijn welkom!

In principe kan ik zelf al kleurprinten thuis maar ik ben bang dat de kleuren dan wat dof worden  :thumbdown: ... dus ik ben eerder voor spuitlak ofzo. Past ook meer bij een auto-club  :duim:

Lege witte metalen platen kosten ongeveer een euro of 5. Het enige wat je dan nog moet doen is een sticker er op plakken.

Ik wil wel even gaan kijken hoe duur ze zouden worden van metaal inclusief bestickering in diverse kleuren. Ik gok dat ze niet duurder zullen worden dan 10-15 euro van metaal?

Misschien wel leuk, zodat iedereen dezelfde showplaten heeft straks.

Mensen die er in geïnteresseerd zijn die kunnen dat in dit topic kenbaar maken, zodat we ongeveer weten hoeveel sets er gemaakt moeten worden en om te bepalen wat dan de prijs is.

en wat dacht je van metalen platen met ingeklopte letters... in belgie kost dit geen tien euro... als er genoeg bestellingen zijn neem ik ze mee nr vuren of post ik ze naar jeroen ofzo??? voor de meeting bij groot

en wat dacht je van metalen platen met ingeklopte letters... in belgie kost dit geen tien euro... als er genoeg bestellingen zijn neem ik ze mee nr vuren of post ik ze naar jeroen ofzo??? voor de meeting bij groot

past geloof ik niet helemaal zo'n be plaat over een nl, ietsiepietsie tekort :mrgreen: maar misschien voor de be leden

past geloof ik niet helemaal zo'n be plaat over een nl, ietsiepietsie tekort :mrgreen: maar misschien voor de be leden

jawel, wij hebben nu ook van die europese platen... zijn even groot...

Maar dan heb je toch geen verschillende lettertypen Lander? In ieder geval niet het Fiestaclub.nl-lettertype en al helemaal geen plek om het er helemaal op te zetten. Normaal staan er 6 cijfers/letters op, geen 12.

jawel, wij hebben nu ook van die europese platen... zijn even groot...

awel dan zijn jullie allen erg karig want ik heb er nog geen belg mee zien rijden :mrgreen: wachten zekers allen op de verplichtstellingsdatum of zijn jullie bang dat je voor die nieuwe plaat ook alweer een attest nodig hebt {knipoog}

Met die nieuwe plaat kunnen de dienders van verder af zien wie er rijdt, en dat wil een Belg koste wat het kost voorkomen.

is alleen verkrijgbaar voor voorplaat.

Bij ons krijg (betaal) je de achterste plaat van de overheid. De voorste plaat moet je kopen op de after market. Niet vrijblijvend is verplicht. En die kan je nu al een tijdje vinden in grote maten.

Hangen wel regels aan. Moet reflecterend zijn, in de juiste kleuren en juiste lettertype...

weet ik ook niet...

naar het schijnt worden onze platen binnenkort vervangen door grote platen in een andere kleur. Wit met zwarte letters (zoals je die al ziet voor vrachtwagentrailers). Maar dit zal nog even duren denk ik... :mrgreen:

hmmz.. ik heb 'gewoon' in engeland een set platen laten maken ..

op FITP staan ze er vast ook .

Zijn kunstof (doorzichtige) platen met daarop geplakt (aan de achterzijde)

het kenteken in diversie lettertypen (of text) een rand (met text) een logo aan de zijkant (of NL teken .. net wat je wilt) een witte of gele achtergrond, eventueel met 'ghost' opdruk ..

al met al een leuk resultaat..

nu alleen nog een nette manier vinden om deze te bevestigen (anders dan een tie wrap)

- Magneetjes werkt niet (nederlandse platen zijn van aluminium)

- dubbel zijdig tape is slechts 1 malig

- bij elke meeting je huidige plaat eruit,.. en show plaat erin .. gaat na 3x ook een keer fout.. (scheuren van de houder, uitschieten met verwijder tool etc)

Had zelf misschien een mooie oplossing:

Zogehete popnagel moer (rivet-nut of Jacknut) in de huidige kenteken plaat te trekken. Hier kan je dan m.b.v. boutjes je showplaat op vast bouten ..

Nooit meer gepiel met tiewraps of plakband... , alleen maar een 2 (of 4) boutjes door je showplaat welke je in de moeren draait.. ..

hmmz.. even verder uitwerken :-P

het kenteken in diversie lettertypen (of text) een rand (met text) een logo aan de zijkant (of NL teken .. net wat je wilt)  een witte of gele achtergrond, eventueel met 'ghost' opdruk ..  

nu alleen nog een nette manier vinden om deze te bevestigen (anders dan een tie wrap)

- bij elke meeting je huidige plaat eruit,.. en show plaat erin .. gaat na 3x ook een keer fout..  (scheuren van de houder, uitschieten met verwijder tool etc)  

Zogehete popnagel moer (rivet-nut of Jacknut) in de huidige kenteken plaat te trekken. Hier kan je dan m.b.v. boutjes je showplaat op vast bouten ..  

Nooit meer gepiel met tiewraps of plakband... , alleen maar een 2 (of 4) boutjes door je showplaat welke je in de moeren draait.. ..  

heb je een plaatje van dat eerste wat je uitlegt?? begrijp het niet helemaal :oops:

EDIt na zelf wat zoekwerk: deze?:

Sony%20Digicam%20704.jpg

overigens wil ik ook zeker een clubplaat!!

issut misschien dan een idee om een blanco nummerplaat. in gewenste kleur en daar dan een sticker op te plakken van fiestaclub.nl ?

het kenteken in diversie lettertypen (of text) een rand (met text) een logo aan de zijkant (of NL teken .. net wat je wilt)  een witte of gele achtergrond, eventueel met 'ghost' opdruk ..  

- bij elke meeting je huidige plaat eruit,.. en show plaat erin .. gaat na 3x ook een keer fout..  (scheuren van de houder, uitschieten met verwijder tool etc)  

heb je een plaatje van dat eerste wat je uitlegt?? begrijp het niet helemaal :oops:

EDIt na zelf wat zoekwerk: deze?:

Sony%20Digicam%20704.jpg

overigens wil ik ook zeker een clubplaat!!

issut misschien dan een idee om een blanco nummerplaat. in gewenste kleur en daar dan een sticker op te plakken van fiestaclub.nl ?

Jups.. die..

30cm X 4,5 cm ofzo (-:

Share

Announcements

• Create New...