Blackfiesta Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Ik heb hem vanmorgen een hele tijd aangehad maar het enige wat er voorbij kwamen waren voornamelijk bmws en heel afentoe een verdwaalde porsche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 zo dat is n duur straatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Het is niet allemaal snel wat er op de baan komt Viper GTS Blijft toch de mooiste auto ooit gebouwdCrew van The italian job? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 leuke fotows....zal voor de derde film zijn... na The Italian, The Brazilian nu "ze djerman djob".enne die viper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 zonde van de stickers op die viper, maar wel n vette bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Bejaarden niet te spreken over terugreis na opnames TV-programma "Reisje langs de Rijn" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Bejaarden niet te spreken over terugreis na opnames TV-programma "Reisje langs de Rijn"zie de valse gebitten enzo al vliegen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Bejaarden niet te spreken over terugreis na opnames TV-programma "Reisje langs de Rijn"Zoals de bejaarden zeiden toen ze terugkwamen van hun reisje langs de Rijn: Gelukkig hebben we de foto's nog....Maar toch nog een aantal dikke bakken vandaag, ik heb hem vanmorgen een tijdje aan gehad, toen pas er behalve een paar BMW's weinig te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Wellicht makkelijk, de webcam van de Nuerburgering op je bureaublad.Voer de volgende stappen uit:- Op je bureaublad Rechtermuis knop ?Eigenschappen?- Tabblad ?Web?- Nieuw- Kopieer de volgende link: http://home.wanadoo.nl/~harold.been/Nur/We...rburgering.html- OK- Vinkje van ?Mijn huidige introductiepagina? uitvinken.- OKEn je hebt de webcam op je bureaublad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 19, 2006 Author Report Share Posted April 19, 2006 Wellicht makkelijk, de webcam van de Nuerburgering op je bureaublad.Voer de volgende stappen uit:- Op je bureaublad Rechtermuis knop ?Eigenschappen?- Tabblad ?Web?- Nieuw- Kopieer de volgende link: http://home.wanadoo.nl/~harold.been/Nur/We...rburgering.html- OK- Vinkje van ?Mijn huidige introductiepagina? uitvinken.- OKEn je hebt de webcam op je bureaublad.cool thanx!! vindum alleen wat groot voor op mn achtergrond nu .. assie nou de helft zo groot was en die refreh teller eraf was kun je dit nog combineren met een leuk plaatje als wallpaper.maar toppie! kan de fiestaclub.nl weer als startpagina en hou ik op mn b-blad de ring wel in de gaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 dit gaat me nu wel wat te ver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Kijk dan lekker naar de circuit zandvoort webcam http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz.asx Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 20, 2006 Author Report Share Posted April 20, 2006 dit gaat me nu wel wat te ver. begin alleen de bmws een beetje beu te worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 dit gaat me nu wel wat te ver. Mij ook, maar sommige mensen vinden het wel wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 errug stil op zandvoort nu [edit]ze gaan nu wegrijden [/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 20, 2006 Author Report Share Posted April 20, 2006 jeeej daar is de viper weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 25, 2006 Author Report Share Posted April 25, 2006 even weer omhoog kicken die handel!speciaal event vandaag??staat een hoop mooi spul wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 zo zeker mooi spul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 Ik zag laatst een rode Viper staan met witte strepen, een zwarte Gallardo en een Weismann cabrio Ook wel leuk spul. Had er nog wel screenshots van gemaakt, maar die nog niet online neergezet.[edit]De Viperrr Mini LamboWeismann Cabrio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 Die renault truck kan wel iets te maken hebben met de aftrap van de Renault World Series op Zolder dit weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofi Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Het blijft leuk, zoin webcam...Zal een aardig geluidje gegeven hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ben benieuwd hoe het daar gister uit gezien heeft, de F1 was toch daar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Ja, maar niet op de Nordschleiffe. Ik weet niet in hoeverre de circuits overeen komen, aangezien de Nordschleiffe 30 kilometer lang is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Ben benieuwd hoe het daar gister uit gezien heeft, de F1 was toch daar?daar zat ik nou dus ook aan te denken.. dus ik zocht wat en vond wel dit:geen f1..maar wel snel: Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Idd die wagens die Wllmzz heeft heb ik ook zien staan, vrijdag of zaterdag al. Zal wel iets van Formule Ford of Renault zijn ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts