VitroFiesta Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Jij heb ook een mooie verzameling Lander, die Sierra zag ik ook nog even voorbij komen vandaag. Zo'n Lotus als daar staat zag ik vandaag nog op de snelweg rijden, die zie je steeds vaker de laatste tijd. En die Gallardo je moet de uren weten he.. Ow is dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 lotus kwam ik vandaag toevallig ook tegen. Een zwarte in OosterhoutN.B. wel leuke speeltjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleurIk had tijd zat om hem te bekijken stond aan de overkant bijde stoplichten. Zijn wel erg laag en klein denk niet dat iker ooit in zal passen [edit]2222ste post [/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleurIk had tijd zat om hem te bekijken stond aan de overkant bijde stoplichten. Zijn wel erg laag en klein denk niet dat iker ooit in zal passen [edit]2222ste post [/edit]Vind het wel erg vette wagentjes Enne gefeliciteerd met de 2222ste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleurIk had tijd zat om hem te bekijken stond aan de overkant bijde stoplichten. Zijn wel erg laag en klein denk niet dat iker ooit in zal passen [edit]2222ste post [/edit]ik ben 1,82 en pas erin... eens meegereden op zolder... enne proficiat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleurIk had tijd zat om hem te bekijken stond aan de overkant bijde stoplichten. Zijn wel erg laag en klein denk niet dat iker ooit in zal passen [edit]2222ste post [/edit]ik ben 1,82 en pas erin... eens meegereden op zolder... enne proficiattnx's vitro en lander.ben zelf 1.93 en niet echt smal zeg maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 14, 2006 Report Share Posted April 14, 2006 Ik zag er een in Hoorn, reed net weer weg van de vluchtstrook, weet alleen niet meer wat voor kleurIk had tijd zat om hem te bekijken stond aan de overkant bijde stoplichten. Zijn wel erg laag en klein denk niet dat iker ooit in zal passen [edit]2222ste post [/edit]ik ben 1,82 en pas erin... eens meegereden op zolder... enne proficiattnx's vitro en lander.ben zelf 1.93 en niet echt smal zeg maar ach zo...ja met mijn 65 kilo, kun je me niet breed noemen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 ach zo...ja met mijn 65 kilo, kun je me niet breed noemen heniet echt nee straks weer volle bak fitnessen en dan wordt ik weer ff lichter en dan weer zwaarder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 overzichtje tot ong half tweeheel druk vandaag... en mooie bakken:kwijl: Ga je naar de nuerburgring om te racen sta je in de file echt veel beemers daar...en een paar motos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 pff heb me echt verveeld vandaag... ziekjes, dus de deur niet uit...heb me dan maar bezig gehouden op de pc enzo...nog veel ge-f5't vandaag en dit is het resultaat...veel volk :die meent het met z'nbestelwagen die met z'n fiat seicento gaat ook iets forcerenis dat een Noble ?veel motards op de baan...wie is er uit gegaan of heeft teveel gevraagd van z'n autoweer een sierradaar is de focus st weermooie porsche weer een vruchtbare dag, hoop echt dat ik binnen een paar maand ook op de foto sta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 toch wel leuk om af en toe op te kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Voor wie het F5-en een beetje zat is. http://home.wanadoo.nl/~harold.been/Nur/We...rburgering.htmlHet scriptje ververst de pagina automatisch elke 30 seconden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Voor wie het F5-en een beetje zat is. http://home.wanadoo.nl/~harold.been/Webcam...rburgering.htmlHet scriptje ververst de pagina automatisch elke 30 seconden. top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Voor wie het F5-en een beetje zat is. http://home.wanadoo.nl/~harold.been/Webcam...rburgering.htmlHet scriptje ververst de pagina automatisch elke 30 seconden.thx...want m'n vinger deed al pijn van het f5 en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 dat is wel handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Wat een drukte op de baan vandaag, en dat is volgens mij inderdaad een Noble, wat een vette bak is dat zeg Die Lancers zie je daar ook de hele dag door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrybalduck Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Al eerder vandaag gespot.2 Sierra's en een RS Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Die Impreza vind ik ook nog steeds erg vet.Heb net om een uurtje of 8 1x gekeken, toen reden er net een auto van de Polizei en een Ambulance langs, vast niet helemaal goed gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 16, 2006 Author Report Share Posted April 16, 2006 eej toppie Harrybalduck!! thank youuuik heb weer een nieuwe startpagina!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Maatje van me heeft n impreza gekocht en hij valt zo tegen,vooral afwerking dat ie naar 4 weken al weer te koop sta Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Maatje van me heeft n impreza gekocht en hij valt zo tegen,vooral afwerking dat ie naar 4 weken al weer te koop sta Dat is wel een slechte zaak. Tot nu toe is het echt nog steeds mijn droomauto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 die focus rs ook zien passeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 18, 2006 Author Report Share Posted April 18, 2006 en ze staan weer klaar hoor!!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 dikke bakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts