Jump to content

nurburgring webcam!

wllmzz
 Share

Recommended Posts

dag medefiestaracers :mrgreen:

misschien dat er hier ook een paar nurburgringfans als ik zitten:

http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg

de webcam!! zo kun je altijd kijken wat voor autoos daar langs komen!!

echt vet dit!!

voorbeeldjes:

t8xlco.jpg

FOOOORD gt?:

t02m4j.jpg

porschechallenge.jpg

tao2ur.jpg

SKyline powerrrr

helaas gebeurt er nu even niets..maar mischien leuk om af ent oe eens te bekijke! :mrgreen:

• Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wil nog wel eens gaan ringen, klopt het dat het eigenlijk n gewone

weg is en je daar dus wel verzekerd ben?

geloof het wel ja.. men ziet het toch als een openbare tolweg.. waar je zegmaar wel voor betaald. Verzekering zou het niet leuk vinden omdat de kosten aan de baan enorm duur zijn. 100den Euros per meters vangrail wat je evenuteel kan raken :roll:

ik wil ook altijd nog een keer een rondje daarop rijden. na menig rondje in games(GT,Forza, PGR3) te hebben gereden krijg je toch een beeld van hoe het circuit loopt en dan wil je dat wel in het echt bekijken! wil trouwens ook best een keer met Sabine mee in haar bmwke {knipoog}

180 euro ..das met 3 man in die auto..EINE RUNDE :-D

geloof het wel ja.. men ziet het toch als een openbare tolweg.. waar je zegmaar wel voor betaald. Verzekering zou het niet leuk vinden omdat de kosten aan de baan enorm duur zijn. 100den Euros per meters vangrail wat je evenuteel kan raken :roll:

ik wil ook altijd nog een keer een rondje daarop rijden. na menig rondje in games(GT,Forza, PGR3) te hebben gereden krijg je toch een beeld van hoe het circuit loopt en dan wil je dat wel in het echt bekijken! wil trouwens ook best een keer met Sabine mee in haar bmwke {knipoog}

dat is inc g...b...party na afloop he :mrgreen:

dat is inc g...b...party na afloop he :mrgreen:

:schater:

voor dat geld :duim:

voor dat geld :duim:

kun je het zelf niet doen :biglaugh:

hahaha schitterend.

oja heb hem nu als startpagina ingesteld..als ik internet opstart kan ik meteen zien of er iets gebeurt.

net deze bimmer gespot:

webcam2.jpg

lol

allen werk het niet bij mij {cry}  krijg alleen een foto,meer niet :wacko:

klopt deze moet je handmatig zegmaar refreshen..is per minuut dachtik

aha oke,dus geen lekker voorbij scheurende auto,s {cry} maar pic for pic for pic,jammer.

Share

Announcements

• Create New...