wllmzz Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 dag medefiestaracers misschien dat er hier ook een paar nurburgringfans als ik zitten:http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpgde webcam!! zo kun je altijd kijken wat voor autoos daar langs komen!!echt vet dit!!voorbeeldjes:FOOOORD gt?:SKyline powerrrrhelaas gebeurt er nu even niets..maar mischien leuk om af ent oe eens te bekijke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Dit is wel leuk om af en toe even te kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Inderdaad leuk om in de gaten te houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Had deze al gezien op het tuningclubzeelandforum, zitten soms gave wagens bij ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 bedankt ik ben een groot fan o ja waar zie jij de ford gt? toch niet die gele he ,dat is een gallardo yep onderste foto is inderdaad een gt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 hier nog zo'n fan van de nordschleiffe... hopelijk hang ik daar binnen een paar maand ook op de foto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Deze kende ik nog niet. Zal af en toe eens kijken wat er daar gebeurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 10, 2006 Author Report Share Posted April 10, 2006 hou dit er ook even bij... weet je precies wanneer wat begint:http://www.nuerburgring.de/2_eventstermine...ngen/index.htmlhihi volgende week porsche gtp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 wil nog wel eens gaan ringen, klopt het dat het eigenlijk n gewoneweg is en je daar dus wel verzekerd ben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 10, 2006 Author Report Share Posted April 10, 2006 wil nog wel eens gaan ringen, klopt het dat het eigenlijk n gewoneweg is en je daar dus wel verzekerd ben?geloof het wel ja.. men ziet het toch als een openbare tolweg.. waar je zegmaar wel voor betaald. Verzekering zou het niet leuk vinden omdat de kosten aan de baan enorm duur zijn. 100den Euros per meters vangrail wat je evenuteel kan raken ik wil ook altijd nog een keer een rondje daarop rijden. na menig rondje in games(GT,Forza, PGR3) te hebben gereden krijg je toch een beeld van hoe het circuit loopt en dan wil je dat wel in het echt bekijken! wil trouwens ook best een keer met Sabine mee in haar bmwke 180 euro ..das met 3 man in die auto..EINE RUNDE Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 wil nog wel eens gaan ringen, klopt het dat het eigenlijk n gewoneweg is en je daar dus wel verzekerd ben?geloof het wel ja.. men ziet het toch als een openbare tolweg.. waar je zegmaar wel voor betaald. Verzekering zou het niet leuk vinden omdat de kosten aan de baan enorm duur zijn. 100den Euros per meters vangrail wat je evenuteel kan raken ik wil ook altijd nog een keer een rondje daarop rijden. na menig rondje in games(GT,Forza, PGR3) te hebben gereden krijg je toch een beeld van hoe het circuit loopt en dan wil je dat wel in het echt bekijken! wil trouwens ook best een keer met Sabine mee in haar bmwke 180 euro ..das met 3 man in die auto..EINE RUNDE dat is inc g...b...party na afloop he Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 10, 2006 Author Report Share Posted April 10, 2006 wil nog wel eens gaan ringen, klopt het dat het eigenlijk n gewoneweg is en je daar dus wel verzekerd ben?geloof het wel ja.. men ziet het toch als een openbare tolweg.. waar je zegmaar wel voor betaald. Verzekering zou het niet leuk vinden omdat de kosten aan de baan enorm duur zijn. 100den Euros per meters vangrail wat je evenuteel kan raken ik wil ook altijd nog een keer een rondje daarop rijden. na menig rondje in games(GT,Forza, PGR3) te hebben gereden krijg je toch een beeld van hoe het circuit loopt en dan wil je dat wel in het echt bekijken! wil trouwens ook best een keer met Sabine mee in haar bmwke 180 euro ..das met 3 man in die auto..EINE RUNDE dat is inc g...b...party na afloop he voor dat geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 voor dat geld kun je het zelf niet doen Ik wil best n rondje broekpoepen als da vrouwke eeeh vliegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 11, 2006 Author Report Share Posted April 11, 2006 voor dat geld kun je het zelf niet doen hahaha schitterend.oja heb hem nu als startpagina ingesteld..als ik internet opstart kan ik meteen zien of er iets gebeurt.net deze bimmer gespot:lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 allen werk het niet bij mij krijg alleen een foto,meer niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 11, 2006 Author Report Share Posted April 11, 2006 allen werk het niet bij mij krijg alleen een foto,meer niet klopt deze moet je handmatig zegmaar refreshen..is per minuut dachtik Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 allen werk het niet bij mij krijg alleen een foto,meer niet klopt deze moet je handmatig zegmaar refreshen..is per minuut dachtikaha oke,dus geen lekker voorbij scheurende auto,s maar pic for pic for pic,jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadmanJP Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Zelfs in het donker zijn ze vollop aan het rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 dit klopt niet dat is de autobaan die daar langs licht of de weg langs de neurenberg ring de ring is snachts dicht (allen bij 24 uur racen dan niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Waarschijnlijk een lichtmast ofzo, want het verplaatst ook niet als je refresht Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadmanJP Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Nee ziet het zal inderdaad wel een lichtmast zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 12, 2006 Author Report Share Posted April 12, 2006 ford gespot:haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 12, 2006 Report Share Posted April 12, 2006 klein foutje denk ik... staat hij er nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 12, 2006 Author Report Share Posted April 12, 2006 haha klopt.. is ook gewoon een marchal ofzo denkik dodners waarom moet het ernu ook regenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 12, 2006 Report Share Posted April 12, 2006 kijk ze komen hem wegslepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts