wllmzz Posted April 6, 2006 Author Report Share Posted April 6, 2006 en zo heb ik vorige week te horen gekregen dat ik ben uitgenodigt om te komen kijken bij de introductie van de Bugatti veyron 16.4. bij Hessing 1001pk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 damn die lijkt me echt vet, 1001pk's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 wel leuk zo'n bak (buggatti) maar wat ben je ermee? Kost teveel om kapot te rijden op een circuit en op de openbare weg kan je er niets mee aanvangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 ja mee eens, leuk maar echt een on-ding! leuk om een keer te huren (als je het geld zou hebben!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 7, 2006 Author Report Share Posted April 7, 2006 klopt helemaal..maar hessing verwacht toch echt 2 per jaar te verkopen. a een ruim miljoen per stuk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 en zo heb ik vorige week te horen gekregen dat ik ben uitgenodigt om te komen kijken bij de introductie van de Bugatti veyron 16.4. bij Hessing 1001pk Ze waren bij TopGear net aan het rijden met de Veyron.....ongelooflijk wat een brute bak zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 7, 2006 Author Report Share Posted April 7, 2006 haha klopt..ik zat ook te kijken... donders wat een powerrrr. en leuke wetenswaardigheden ook wel 11 radiatoren om dat ding een beetje te blijven koelen. en als je het gaspedaal vol in trapt is de 100 liter tank na 12 minuten leeg!!sick!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 wel n super strakke machine en op de snelweg gebruikteie maar 50pk . Hij is toch nog niet op het circuit geweestofwel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 wel n super strakke machine en op de snelweg gebruikteie maar 50pk . Hij is toch nog niet op het circuit geweestofwel?Volgens mij nog niet, ze waren gister met de Marcos op het circuit aan het knallen. Ben benieuwd wat The Stig met de Veyron doet op het circuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 wel n super strakke machine en op de snelweg gebruikteie maar 50pk . Hij is toch nog niet op het circuit geweestofwel?Volgens mij nog niet, ze waren gister met de Marcos op het circuit aan het knallen. Ben benieuwd wat The Stig met de Veyron doet op het circuitik denk dat ze dat niet mochten van de verzekering ze moeten namelijk al de auto,s verzekeren al ze ze testen /afraggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 ik denk dat ze dat niet mochten van de verzekering ze moeten namelijk al de auto,s verzekeren al ze ze testen /afraggen gewoon zeggen dat het n rover is Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 9, 2006 Author Report Share Posted April 9, 2006 ik denk dat ze dat niet mochten van de verzekering ze moeten namelijk al de auto,s verzekeren al ze ze testen /afraggen gewoon zeggen dat het n rover is a rover bugatti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Ja precies, gaattie uit verveling een verkeringsmaatschappij bellen. Jeremy Clarkson rules Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 20, 2006 Author Report Share Posted April 20, 2006 http://www.bugatti-configurator.com/zoo daar mag je zelf de veyron samenstellen naar wens.na die "kleine" prijsstijging issie niet veel anders:AMSTERDAM - De Bugatti Veyron is al onbetaalbaar, maar meer bereikbaar wordt hij niet. De fabrikant voert namelijk een prijsverhoging door. Per 1 april dient af-fabriek 100.000 euro extra voor de supersnelle sportwagen afgerekend te worden. In Nederland betekent dat een prijsaanpassing van zo?n 160.000 euro, inclusief belasting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Per 1 april dient af-fabriek 100.000 euro extra voor de supersnelle sportwagen afgerekend te worden.Oeps te laat met kopen ps... was dit zeker? of was een ook nog eens een 1april grap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 wel leuk om die kleurtjes aan te passen, je kan hem echt gruwelijk lelijkmaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 20, 2006 Author Report Share Posted April 20, 2006 spank melon is mooi he @redfox.. scherp..ik zou het niet eens weten eigenlijk. zag het in dehttp://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=40837 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 menen ze dat, een andere wagen krijgen ze aan de straatstenen niet kwijt. en dan maken ze nog zoiets??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 Gelukkig heb ik de mijne al voor 1 april besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 20, 2006 Report Share Posted April 20, 2006 menen ze dat, een andere wagen krijgen ze aan de straatstenen niet kwijt. en dan maken ze nog zoiets??? klopt komt een wat langamere versie/ander model geloof ik.Sommige kleurtjes zijn echt fout gewoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Da's een leuke dealer om te werken zeg! Mooie picca's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 22, 2006 Report Share Posted April 22, 2006 Da's een leuke dealer om te werken zeg! Mooie picca's!Je moet ze dan zelf wel ff goed testen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 25, 2006 Author Report Share Posted April 25, 2006 vandaag is het zover.. vanmiddag om 17.00 uur rijden we naar hessing aan de a12 voor de introductie van de buggati veyron!!cameras allemaal opgeladen dus kom maar op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 vandaag is het zover.. vanmiddag om 17.00 uur rijden we naar hessing aan de a12 voor de introductie van de buggati veyron!!cameras allemaal opgeladen dus kom maar op! ik ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 25, 2006 Report Share Posted April 25, 2006 hessing aan de a12Zit ie niet aan de A2?? Maaruh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts