wllmzz Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 gisteren een bezoekje gebracht aan twee autodealers met een wel heel dik assortiment Maar de reden was natuurlijk de nieuwe aston martin.. (ook ford )Voor de fiesta ST rijders misschien een leuk wetenswaardigheidje:de motor van de am's worden indezelfde fabriek gemaakt als die van onze ST's! (hebben wij dan een a.m. blok of a.m. een ford blok )en de rest: poe wat een fortuin staat daar zeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 kijk bij 'auto' daar zit ik in mijn Aston Martin Vantage v8! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 #####!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 3, 2006 Author Report Share Posted April 3, 2006 kijk bij 'auto' daar zit ik in mijn Aston Martin Vantage v8! nu heb ik er ook ff in mogen zitte alleen kan ik er niet bij zeggen dattut mijnus is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Dikke wagens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin L Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralph Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 hele mooie auto's!!Ralph Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Als je DAAR nou us een kadootje mocht uitkiezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Als je DAAR nou us een kadootje mocht uitkiezen Ik hem hem net als leasebak aangeschaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Vette wagens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Mooie wagen die AM, maar die velgen vink wel wat goedkoop ogen opzich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 3, 2006 Author Report Share Posted April 3, 2006 Mooie wagen die AM, maar die velgen vink wel wat goedkoop ogen opzich.wow! je bent de eertste in mn omgeving die dat ook vind! haha vind ook de oude db7 wielen mooier. al hier in 19inch vergelijk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 eerlijk?? ik vind het beide niet echt prachtig, zeker niet leijk, maar voor meer dan 140000 euro mag je toch mooiere velgen verwachten toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Als je DAAR nou us een kadootje mocht uitkiezen Of 1 minuut gratis winkelen Maar hele vette bakken inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 4, 2006 Author Report Share Posted April 4, 2006 eerlijk?? ik vind het beide niet echt prachtig, zeker niet leijk, maar voor meer dan 140000 euro mag je toch mooiere velgen verwachten toch? daar ben ik het ook mee eens. MAAR de db7 wielen vind ik mooier dan de vantage v8 wiele ps.ik kan inderdaad zelf wel veel mooiere wielen nog bedenken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 eerlijk?? ik vind het beide niet echt prachtig, zeker niet leijk, maar voor meer dan 140000 euro mag je toch mooiere velgen verwachten toch? links vind ik ook niet mooi rechts wel te...g wat een heerlijke schuuryzers zeg (en uhhh rogier we zijn toch niet met zware jongens bezig he ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Ik ben bang dat ik het met de toon van het topic eens ben. Die velgen kunnen een stuk mooier! De Ferrari 430-velgen zien er wel beter uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Ik vind het toch wel mooie velgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 hebbe, hebbe en heb al eens naast zo'n Bentley Continental Flying Spur gestaan... zo'n beest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 eerlijk?? ik vind het beide niet echt prachtig, zeker niet leijk, maar voor meer dan 140000 euro mag je toch mooiere velgen verwachten toch? links vind ik ook niet mooi rechts wel te...g wat een heerlijke schuuryzers zeg (en uhhh rogier we zijn toch niet met zware jongens bezig he )Nee de directeur heeft een auto-tick! Gloednieuwe BMW 530, porsche 911 cabio en die Aston! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 eerlijk?? ik vind het beide niet echt prachtig, zeker niet leijk, maar voor meer dan 140000 euro mag je toch mooiere velgen verwachten toch? links vind ik ook niet mooi rechts wel te...g wat een heerlijke schuuryzers zeg (en uhhh rogier we zijn toch niet met zware jongens bezig he )Nee de directeur heeft een auto-tick! Gloednieuwe BMW 530, porsche 911 cabio en die Aston!echt joh wauw ,loopt goed dat bedrijf waar je werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 ja dat ook behoorlijk! hij is een handige vent, heeft ook nog een vastgoedbedrijf en is single (en heeft dus drie vette bakken voor hem alleen)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 ja dat ook behoorlijk! hij is een handige vent, heeft ook nog een vastgoedbedrijf en is single (en heeft dus drie vette bakken voor hem alleen)! hehe, some guys have all the luck... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ha_fiesta Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Je baas heeft idd een mooi wagenpark Je mag er zeker geen ritje in maken op een mooie dag in een van zijn auto's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Je baas heeft idd een mooi wagenpark Je mag er zeker geen ritje in maken op een mooie dag in een van zijn auto's?Ik wil het wel een keer vragen (wel die A.M.!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts