stereo Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 hoi, ik rij nu een 3tal weken rond met men nieuwe uitlaat en dat bevalt me prima, wou alleen weten of wat ik opmerk bij anderen ook zo is , of dat het mischien eigen is aan een dieseltjebeter trekvermogen, en met name in de onderste toerenlagere temperatuur van de motor, en dat scheelt veel, eerst stond hij op R en nu op de M, anderzijds duurt het nu langer eer de kachel op temperatuur is hij trilt meer stationair, ik weet ondertussen perfect welke interieurdelen in men auto niet vast zittenmooi geluid, zacht bij rustig cruisen, diepe grom bij lekker laag in de toeren, overslaan van de motor bij afremmen op de motor, als ik terugschakel en laat de koppeling opkomen hikt hij soms en voornamelijk in de 2de overigens remt hij nu sterker op de motor af dan voorheen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Die kachel van mij word ook al niet warm, dat is dan weer jammermet n diesel Maar bevalt dus goed het uitlaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted March 18, 2006 Report Share Posted March 18, 2006 Ik heb van EPS (www.uitlaten.com) altijd begrepen dat een sportuitlaat op een turbodiesel heel goed werkt.Met een "gewone" diesel zal het effect wel minder zijn, maar nog steeds goed merkbaar denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Eeen kennis van me heeft ook een sportuitlaat onder zijn 306 turbodiesel laten leggen. Hij had 8 pk verschil. De gewone uitlaten gaven teveel tegendruk, zei hij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Ik vond hem heel lekker bij je klinken stereo Vooral voor een diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts