Jump to content

het is eindelijk gelukt

kevin
 Share

Recommended Posts

zo eindelijk nadat ik 2 dagen niks heb afgesproken kon ik begginnen met het afhalen van het dashboard met behulp van wat collega's op dit forum is het gelukt, hij staat nu in de lak en morgenmiddag gaat hij er weer op.

het ziet er wel mooi uit zilver mettalic en wat originele zwarte tinten erdoor heen :-D .

foto's vogen nog als het er weer in zit als ik het nu laat zien barst je in tranen uit

ik wil het NU zien :(

Ik ook!

Kun je niet alvast een fotootje maken van je losse dashboard? :)

ik moet wel zeggen nu ik het zo bijna gedroogd zie met de eerste laklaag er al over is het wel erg zilver :-D dus midden in de zomer dan raampje open en glimmen maar(o ja ik heb het niet voorbehandeld puur alleen vetvrij gemaakt primer 3 lagen zilver en 2 laklagen) dus gewoon zilver met een structuurtje moet zeggen dtaat wel mooi.

hebben we nog niet lang genoeg gewacht ... kom elke dag naar deze topic  :roll:

ja sorry komen vandaag beloofd

nou hier zijn ze dan zoals beloofd

05072.jpg

05073.jpg

05074.jpg

en nog eentje van de buitenkant met de zo lang verwachte heldere knipperlichten.

05075.jpg

Alleen nog niets aan je schuine koppelingspedaal gedaan!  :wink:

daar ben ik nu al een half jaar mee bezig maja ford da pedaal is zo ontiegelijk dik dat je er niet eens doorheen kan boren dus wat ga ik doen een flink boortje halen en hem eens en voor altijd recht ga zetten {cool}

daar ben ik nu al een half jaar mee bezig maja ford da pedaal is zo ontiegelijk dik dat je er niet eens doorheen kan boren...

Daar had ik ook last van...moest extra lange schroeven gaan halen om de pendaal vast te klemmen omdat de schroeven die erbij zaten iets te kort waren {knipoog}

daar ben ik nu al een half jaar mee bezig maja ford da pedaal is zo ontiegelijk dik dat je er niet eens doorheen kan boren...

Daar had ik ook last van...moest extra lange schroeven gaan halen om de pendaal vast te klemmen omdat de schroeven die erbij zaten iets te kort waren {knipoog}

die pedalen had ik eerst ook die jij had maar ik kreeg ze niet vast toen heb ik maar duurdere gekocht en nu zit alleen het koppelings pedaal niet helemaal goed vast

bij mij was het pedaal helemaal niet zo dik? vreemd, maar misschien heb ik een ge'update' versie of zo :mrgreen

Volgens mij heb jij de 'gedowngrade' versie want dat dikke pendaal is gemaakt voor de veiligheid dat je je poot niet breekt {knipoog}

Share

• Create New...