Jump to content

Honda Civic Type R

The Crow
 Share

Recommended Posts

Jah die nieuwe honda blijft lekkerrrr.. maar helaas zijn ze ook veel te pittig geprijst. eigenlijk zelfs net te duur om goed lease mee te rijden. en deze gaat dan dus helemaal veel kosten :(

Heb er 2 maanden geleden een proefrit met de civic gemaakt toen m'n fiesta zoveel problemen had. maar de auto viel eigenlijk een klein beetje tegen had er meer van verwacht. maar die 2.2 diesel van die proefrit was wel tering snel :kwijl:

ik zag hem ook al in de autovisie staan (lag vanmiddag op de deurmat).

is wel een mooie auto maar iets te pittig geprijsd.

honda is wel vooraanstaand wat betreft modern design.

Ralph

:kwijl: zo, dit is echt SUPER mooi zeg! echt een van de mooiste designs van de laatste tijd.. :duim: daar kan echt geen FORD tegen op op dit moment!

ook geen GT ??? {cry}

qua design?? nee. op dit moment niet mooier vind ik. gt40 is wel tijdlozer, een civic is na een jaar alweer niks bijzonders meer, maar de GT40 is wel veeeeeeeeeeeeeeel heftiger natuurlijk! dus als ik mocht kiezen.. :duim:

:kwijl: zo, dit is echt SUPER mooi zeg! echt een van de mooiste designs van de laatste tijd.. :duim: daar kan echt geen FORD tegen op op dit moment!

dat is nu ook niet waar he... die Focus ST in het oranje is ook wel lekker...

dat is nu ook niet waar he... die Focus ST in het oranje is ook wel lekker...

zeker weten,zag er gisteren een over de hekelingse weg rijden :cheerlie:

(spijkenisse) :duim:

Dit is echt een ontzettend vette wagen!!

Ben vandaag in de garage geweest,, ff gaan kijkuh,, maar wat een vet ding!! Echt super mooi van binnen en buiten!!

Bedoel je de Focus ST of de Civic? De Civic is een concept car die volgens mij voor het eerst te zien is op de Geneva Motor Show. Hij is wel gebaseerd op de drie deurs Civic uit 2006.

Dit is echt een ontzettend vette wagen!!

Ben vandaag in de garage geweest,, ff gaan kijkuh,, maar wat een vet ding!! Echt super mooi van binnen en buiten!!

Bedoel je de Focus ST of de Civic? De Civic is een concept car die volgens mij voor het eerst te zien is op de Geneva Motor Show. Hij is wel gebaseerd op de drie deurs Civic uit 2006.

Srry bedoel de nieuwe civic,,, 1.8 sport meen ik die stond in de showroom,,

heb helaas geen testrit gemaakt :-(

Share

• Create New...