Jump to content

En weer een modje

Pink-Fiesta
 Share

Recommended Posts

EVIL!!  

haha dik hoor!

heb je een plaatje van je booskijkers in het daglicht?

Gaat gemaakt worden!!

Maar ik heb de lampen in de spuiterij gehad, en daar dezelfde kleur op gespoten die ik ook op de auto heb gespoten.... eenheid...

Want ik kon geen echte (evil zoals jij ze noemt) mooie booskijkers vinden, dus heb ik ze zelf maar gemaakt zoals ik wil....

EVIL!!  

haha dik hoor!

Gaat gemaakt worden!!

Maar ik heb de lampen in de spuiterij gehad, en daar dezelfde kleur op gespoten die ik ook op de auto heb gespoten.... eenheid...

Want ik kon geen echte (evil zoals jij ze noemt) mooie booskijkers vinden, dus heb ik ze zelf maar gemaakt zoals ik wil....

ah kijk aan.. ik (we) wacht(en) af!! :duim:

en daar je toch naar de apk moet ieder jaar en je het erop gespoten hebt kun je je blik nog eens wijzigen

Nou ik heb hier nog een set koplampen liggen, denk dat ik die er maar inzet tegen die tijd... want deze "blik" bevalt me wel zo!!

ziet er allemaal lekker uit  :tong:  :tong: . Ga zo door!.al enig idee wat je volgende plannen zijn ?

Ik heb echt nog geen idee.

Vaak komt er iets in me op, dan denk ik daar even een paar uur over na, soms een paar dagen, en dan ga ik het wel of niet doen.

Op de langere termijn planning staan nog wel velgen, maar ben op zoek naar een paar XR2i velgjes, de originele, en de 2 sets die ik heb gezien, waren wel goedkoop, maar zagen er ook niet uit..

En ook op de planning voor in het voorjaar, of in de zomer, is een dakspoilertje

EVIL!!

haha dik hoor!

Gaat gemaakt worden!!

ah kijk aan.. ik (we) wacht(en) af!! :duim:

Bij deze een foto van de "booskijkers"overdag!

booskijkers1.jpg

booskijkers2.jpg

Jammer dat het 's avonds veel mooier is dan overdag :roll:

Share

• Create New...