Insomnia Posted May 3 Report Share Posted May 3 Hallo allemaal, mijn naam is Valerie en ik ben 24 jaar oud. Sinds augustus 2024 ben ik in bezit van alweer mijn 3e fiesta waar ik heel blij mee ben, een ST uit 2016. Ik heb tot nu toe alleen nog maar fiesta's gehad als auto, hiervoor had ik een 1.4 sport uit 2009 en daarvoor een 1.25 celebration uit 2003. Hoog tijd dus om een keertje lid te worden van de club. Er zijn een aantal dingen die ik graag nog aan deze auto zou willen doen en ik hoop hier wat inspiratie op te kunnen doen en/of advies in te winnen. Inmiddels heb ik windgeleiders geplaatst en ook sinds kort een setje nieuwe velgen voor de zomerbanden. Dingen die momenteel op mijn verlanglijstje staan: Maxton spoiler extension Maxton diffuser Zwart/rode badges Andere achterlichten Sequentiële knipperlichten DRL mistlampen Stage 1 tune Milltek uitlaat Mochten jullie nog leuke suggesties hebben hoor ik het graag! Uiteraard nog even een foto: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted May 4 Report Share Posted May 4 Gaaf apparaat hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart ST Posted Wednesday at 08:17 Report Share Posted Wednesday at 08:17 Welkom! Leuke auto natuurlijk. Even als waarschuwing, de Mistlamp DRL wel even voorzien van een APK plug. AKA dat je ze kan loskoppelen tijdens je APK, mijne waren te fel volgens de dealer, ook hadden ze de LED mistlampen losgekoppeld. Als eerste zou ik een Front splitter erop zetten, zie er zoveel mooier uit. En Vervang het luchtfilter naar een dunne type, Ik heb een K&N filter erin en nu hoor je de turbo een stuk beter. Het filter heb je toch nodig als je voor een Stage 1 tune gaat. Doe ook een Symposer delete (3D Print versie is een stuk goedkoper), hierdoor hoor je meer motor geluid dan met dat ding. Voor de uitlaat kijk ook eens naar de Scorpion lijn, ik vindt de tips van dit merk mooier dan van Milltek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts