Jump to content

Ik kwam... ik zag..

Uzi 9 mm
 Share

Recommended Posts

en maakte een aantal foto's van de Ford GT die deze week in Friesland bij een Ford dealer staat..

fordgt001.jpg

fordgt002.jpg

fordgt003.jpg

fordgt004.jpg

fordgt005.jpg

fordgt006.jpg

fordgt007.jpg

fordgt009.jpg

fordgt010.jpg

fordgt011.jpg

fordgt012.jpg

fordgt013.jpg

Echt.. Wat een monsterkar!!!! Deze week is er een speciale show.. Behalve de GT stond er ook de Fiesta ST,.. de Focus ST.. de Mustang GT.. Thunderbird Cabrio en de Freestyle..

Dat waren de enige modellen in de showroom.. de rest van het 'normale' spul stond allemaal buiten :D

Ik kwam... ik zag..

En maakte geweldige foto's! :duim:

Die close ups zijn cool! Kunnen zo in een autoblad! :cheerlie:

(en die laatste foto is ook geweldig: Alsof je er zo in naar huis wil rijden :mrgreen: )

tnx!.. enne. naar huis rijden ermee zou ik wel willen.. Ik zou mijn fiesta er zo voor achterlaten ;)

:kwijl:  waaaah    :kwijl:  

superdik.. en ook hele mooie fotos, macro? donders..echt vet

De EOS was niet voorhanden die avond.. heb alles met de ixus gedaan.. idd macro.. Klein cameraatje met, mits de juiste belichting, een verbluffend resultaat!

aah een EOS. toe maar :duim: .. ik werk zelf met zon canon a70 powershot. en opzich ben ik wel te spreken over het apparaat. ben veel bezig op internet wat meer info te vinden over fotografie..want je kan ,zoals jij al laat zien, zoveel meer vastleggen op een foto dan gewoon maar duf fotootjes schieten.

De EOS was niet voorhanden die avond.. heb alles met de ixus gedaan.. idd macro.. Klein cameraatje met, mits de juiste belichting, een verbluffend resultaat!

aah een EOS. toe maar :duim: .. ik werk zelf met zon canon a70 powershot. en opzich ben ik wel te spreken over het apparaat. ben veel bezig op internet wat meer info te vinden over fotografie..want je kan ,zoals jij al laat zien, zoveel meer vastleggen op een foto dan gewoon maar duf fotootjes schieten.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik bezit geen EOS. Deze leen ik altijd van school wanneer ik die nodig heb ;). Voor een student is de EOS onbetaalbaar :(

Ik heb onlangs een financiele meevaller gehad van het uitzendbureau. Ik zit nog in dubio. De fiesta laten spuiten of een Nikon d70s aanschaffen..

Moeilijk moeilijk!!!

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik bezit geen EOS. Deze leen ik altijd van school wanneer ik die nodig heb ;). Voor een student is de EOS onbetaalbaar :(

Ik heb onlangs een financiele meevaller gehad van het uitzendbureau. Ik zit nog in dubio. De fiesta laten spuiten of een Nikon d70s aanschaffen..

Moeilijk moeilijk!!!

dan komt de vraag welke hobby krijgt de bovenhand.. ofwel.. is dat toestel als hobby of doe je met je studie iets in fotografie? inderdaad moeilijke keuze.

mijn toestel is terug naar canon.. sensor is stuk.. laatst een fotoshoot gedaan van de ST..kom ik thuis..door elke foto rode lijnen :blink:

succes met je keuze :duim:

en als je mooie fotos hebt..ben altijd geinteresseerd..-> heb op mn ex-forum (hihi) een topic geopent over fotografie (fotocontest?).. omdat veel mensen toch wel hun best doen mooie plaatjes te schieten van hun auto.. en daar leren anderen weer van.. maar ben beetje n00b hier dus weet niet of er intresse naar is {knipoog}

en als je mooie fotos hebt..ben altijd geinteresseerd..-> heb op mn ex-forum (hihi) een topic geopent over fotografie (fotocontest?).. omdat veel mensen toch wel hun best doen mooie plaatjes te schieten van hun auto.. en daar leren anderen weer van.. maar ben beetje n00b hier dus weet niet of er intresse naar is {knipoog}

Altijd leuk om eens dit soort foto's te zien. Lijkt mij wel een goed plan!

:duim: Ga je gang zou ik zeggen :mrgreen:

Altijd leuk om eens dit soort foto's te zien. Lijkt mij wel een goed plan!

:duim: Ga je gang zou ik zeggen :mrgreen:

Ik ben er ook een voorstander van!

Mocht je geen proefrit maken??? {knipoog}

Hehe.. Zij stellen deze voorwaarden :

Gezien de exclusiviteit van de enige Nederlandse Ford GT heeft Brebotone BV een aantal voorwaarden gesteld aan het huren van deze auto:

* Show of evenement dient vooraf goedkeuring te hebben van Brebotone BV

* De auto wordt een dag voor de show door ons gebracht, op de juiste plaats neergezet en afgesloten

* Rondom de auto wordt een afzetting geplaatst waarbinnen zich niemand mag bevinden

* De GT mag niet voor de showroomruiten worden geplaatst en rondom dienen auto's te staan die allen afgesloten zijn en waarvan de sleutels zich in een sleutelkluis bevinden.

* De dag na de show wordt de auto weer door ons opgehaald

* Gezien de exclusiviteit van de auto kan er niet mee worden gereden

Helaas voor mij .. geen proefrit dus.. Ik zei nog tegen de beste man.. Ik een rondje in de GT.. U een rondje in mijn monstervette fiesta ... ;)

* De auto wordt een dag voor de show door ons gebracht, op de juiste plaats neergezet en afgesloten

* Rondom de auto wordt een afzetting geplaatst waarbinnen zich niemand mag bevinden

* Gezien de exclusiviteit van de auto kan er niet mee worden gereden

Helaas voor mij .. geen proefrit dus.. Ik zei nog tegen de beste man.. Ik een rondje in de GT.. U een rondje in mijn monstervette fiesta ... ;)

fordgt013.jpg

* is niet afgesloten

* ik zie geen afzetting

*dan moet er toch ook een proefrit mogelijk zijn, vind ik :naughty:

:dikkelol:

Share

• Create New...