RedFox Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Ja, is maar een paar kilometer naar België. Ik zou met gemak mijn baas kunnen overtuigen om de meeting bij ons te mogen houden, maar of je er veel auto's kwijt kan is een tweede. Hoewel, je zou ook het parkeerterrein achter kunnen pakken, daar kan meer op...We zetten ze gewoon tussen de pompen. dan wachten de mensen maar ff een uurtje of 4 voordat ze weer kunnen tanken Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE PREDATOR Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 wie gaat dr morgen naar de meet en greet van hun in Hasselt domein herckenrode?14.30 begint het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Naar de Nederland-Belgie meeting kom ik wel als ik dan in Tilburg zit. Hasselt is nu heel verleidelijk maar de Fiesta is er nog niet aan toe denk ik. Nog niet goed ingereden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 30, 2006 Report Share Posted May 30, 2006 Ja, is maar een paar kilometer naar België. Ik zou met gemak mijn baas kunnen overtuigen om de meeting bij ons te mogen houden, maar of je er veel auto's kwijt kan is een tweede. Hoewel, je zou ook het parkeerterrein achter kunnen pakken, daar kan meer op...We zetten ze gewoon tussen de pompen. dan wachten de mensen maar ff een uurtje of 4 voordat ze weer kunnen tanken kunnen we wel allemaal Michiel zijn kortingspasje even lenen en de eerste meeting met gratis verse automaat koffie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts