Jump to content

FiestaClub.nl meets FordClub.be

skyflyer
 Share

Recommended Posts

Misschien zijn er hier geinteresseerden die graag eens een meeting willen doen samen met de mensen van www.FordClub.be , daar zitten ook veel Fiesta's tussen...

Indien er hier interesse is kan ik het voorstellen op fordclub.be, dan kunnen we in de lente of zomer eens een dagje uittrekken voor een meeting ergens op de grens België - Nederland..??

SkyFlyer

www.fordclub.be

Zo te lezen mogen ze een datum afspreken, zodat iedereen van te voren al vrij kan regelen :) *hint hint*

:withstupid:

Dat wil zeggen dat ik voor een vrije dag dat meer dan een maand tevoren moet aangeven bij mijn baas, anders is er een heel groot risico dat dit voor mij op een werkdag terecht komt.

Zo te lezen mogen ze een datum afspreken, zodat iedereen van te voren al vrij kan regelen :) *hint hint*

Dat wil zeggen dat ik voor een vrije dag dat meer dan een maand tevoren moet aangeven bij mijn baas, anders is er een heel groot risico dat dit voor mij op een werkdag terecht komt.

De fiesta is elke dag op stap met mijn vriendin dus hoop dat het

op n zondag is anders zal ik al snel afvallen :jaknikker:

(mijn dagelijks vervoer is de bus als studentje zijnde :oops: )

Of de meeting op het terrein bij je werk :mrgreen:

Redelijk dicht bij België toch.

Ja, is maar een paar kilometer naar België. Ik zou met gemak mijn baas kunnen overtuigen om de meeting bij ons te mogen houden, maar of je er veel auto's kwijt kan is een tweede. Hoewel, je zou ook het parkeerterrein achter kunnen pakken, daar kan meer op...

Share

• Create New...