Jump to content

Begrenser in een ST uitlaat??

Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Conclusie: ... heerlijk ....

Gisteren binnengekomen en vanmorgen eronder gezet, de Milltek Flexypipe, mooi pijpje trouwens. De binnendiameter van de orignele pijp is behoorlijk kleiner.

Ik kan het iedereen aanraden.

Je voelt dat je iets meer trekkracht erbij hebt gekregen.

Ook gaat ie vlotter naar de 200km/u :oops:

Wat mij ook opviel is dat als de uitlaat goed, heel goed warm is (flink doorrijden) en je remt sportief af op de motor, in z'n 2 en 3, dat je de uitlaat een beetje/af en toe hoort pruttelen...

Zijn natuurlijk geen klappen!

Eind conclusie:

Zeker weten!

Nu nog een paar maandjes wachten..... en dan wil ik D-Power kit 1 bestellen van Cosworth,

of Moutune moet ondertussen al iets klaar hebben leggen... {cool}

is die er al dan voor de st????

Na het horen van de mod (de Fexpipe van 60mm) afgelopen week maar eens bij Groot Motorsport langs geweest om Jan zijn verhaal er achter te horen.

Het bleek toch wel dat hij het kon aanraden en hij had op voorraad liggen omdat hij wel een vaag vermoeden zou hebben dat er mensen zouden volgen. En zodaar dus vanmorgen de flexpipe er onder gezet.

Kom ik daar vanmorgen aanrijden blijkt daar nog een clublid te zijn om een cat-back te laten doen en na twijfelen toch ook maar meteen de flexpipe {dance} Dit ging om Rudolf a.k.a Fiesta-st.

En dan hoop ik van hem ook nog een reactie over het verkregen geluid :kwijl:

En voor de rest zal het wachten zijn tot 7 mei want dan zijn we er beide :mrgreen:

Groet Harry.

Het wordt tijd dat Jan Groot de Fiestaclub effe gaat sponsoren, de leden hier sponsoren hem ook genoeg denk {knipoog}  Maar ben beniewd hoe het klinkt bij iedereen, ga het 7 mei horen als het goed is :kwijl:

Als je er ben ga je zeker horen want ik ga deze meeting absoluut niet missen ik heb het namelijk aan de hele familie Groot belooft :duim:

Na het horen van de mod (de Fexpipe van 60mm) afgelopen week maar eens bij Groot Motorsport langs geweest om Jan zijn verhaal er achter te horen.

Het bleek toch wel dat hij het kon aanraden en hij had op voorraad liggen omdat hij wel een vaag vermoeden zou hebben dat er mensen zouden volgen. En zodaar dus vanmorgen de flexpipe er onder gezet.

Kom ik daar vanmorgen aanrijden blijkt daar nog een clublid te zijn om een cat-back te laten doen en na twijfelen toch ook maar meteen de flexpipe {dance} Dit ging om Rudolf a.k.a  Fiesta-st.

En dan hoop ik van hem ook nog een reactie over het verkregen geluid :kwijl:  

En voor de rest zal het wachten zijn tot 7 mei want dan zijn we er beide :mrgreen:  

Groet Harry.

Hallo Harry,

Het geluid is geweldig, hij knetterd er vrolijk op los bij gas loslaten.

Overigens is het geluid mild en nimmer irriterend.

Ben er zeer content mee, heb er zelfs wat power bij gekregen.

een geweldige uitlaat, die miltek ontwikkeld heeft voor de ST.

Met een hele grote dank aan Jan Groot en gezin.

Gr.

Rudolf

kost dat ?  :cheerlie:  :kwijl:

een hoop geld :roll::roll::roll:

hehe ja dat zal best maar ik zou het graag willen weten zodat ik het ook kan overwegen voor de ST :cheerlie:

citaat van pagina 2

Fatal_Fiesta

--------------------------------------------------------------------------------

Is niet goedkoop, Euro 200,- maar als het bij iedereen goed bevalt dan heb ik dat er wel voor over.

If it's not hardcore, there is no FIESTA.

Hallo,

ik heb afgelopen zaterdag 25 maart jl bij Groot Motorsport 770 euro voor het cat-back systeem en de flexpipe inclusief de montage betaald.

Heb gisteren mijn K&N inleg filter geplaatst en de ST trekt geweldig nu.

Kom op 7 mei ook naar de opendag in Wormer.

Gr.

Rudolf

Hallo,

ik heb afgelopen zaterdag 25 maart jl bij Groot Motorsport 770 euro voor het cat-back systeem en de flexpipe  inclusief de montage betaald.

Gr.

Rudolf

{nopics}:jaknikker:

Hallo,

ik heb afgelopen zaterdag 25 maart jl bij Groot Motorsport 770 euro voor het cat-back systeem en de flexpipe  inclusief de montage betaald.

Gr.

Rudolf

{nopics}:jaknikker:

Verrassing ik stond er bij en hij heeft geen foto's gemaakt dus als je het wil zien moet je er op 7 mei bij zijn bij Groot.

• 4 weeks later...
 Share

• Create New...