Jeroen Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Hallo iedereen van de Ford clubs/teams, Bij deze willen we iedereen van harte uitnodigen voor de meeting op 07-mei-2006 bij ons bedrijfspand in Wormer, we hopen dat het weer net zo'n gezellige dag als de andere keren wordt. Het programma wordt later via onze website bekend gemaakt, wij zijn nog druk aan het brainstormen, maar ideeen en suggesties vanaf jullie kant zijn ook altijd van harte welkom. Noteer dus deze datum alvast in de agenda! Vr. Groeten, Linda Groot Team Groot Motorsport http://www.grootmotorsport.nl/- Aanvang open dag: 11:00 uur -- Op deze dag is er van alles te zien en te beleven wat het merk Ford betreft.- Er zijn bijzondere auto's, een hoop Ford vrienden en onze showroom is open.- Er is gelegenheid om tegen betaling wat te versnaperen.- +/- 14:00 uur wedstrijd georganiseerd door Groot Motorsport (verrassing)- We hebben spectaculaire bezienswaardigheden.- De dag is afgelopen als iedereen naar huis wil, niets moet alles mag!Tot 07 meiGroeten Groot MotorsportLekker dichtbij voor de Noord-Hollanders Voorlopige bezoekers:- Jeroen - Harry-ST - Hansie (Puma)- Cocktail- Chantal - Jur- Whiteman - Uzi 9mm - VitroFiesta - Karl ST- Spandel (Ka)- Pink-Fiesta - Soundraiser- Fiesta-ST- Stereo- Cossie- Andre B - Vincent RS- Wllmzz - Gaitio- Bartmuts (als auto weer 100%)- Fiesta Sport- JuBenji- MadmanJP- Michiel!- BuzzzFuzzz- jvharskamp- Robbertos- jordydereus- rkneefel Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 I'm in, dichterbij kan bijna niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 En natuurlijk zijn we daar bij is al helemaal 10 minuutjes rijden En voor onze Vitro zelfs nog minder Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 En natuurlijk zijn we daar bij is al helemaal 10 minuutjes rijden En voor onze Vitro zelfs nog minder Minuutje of 5 denk, voor dat ie warm is ben ik er al Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Voor mij is het 2uur vorig jaar 2uur en 500 dode vliegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Best een leuke meeting. gaat helaas niet lukken want ik ben dan jarig en vier ook die dag mijn verjaardag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Best een leuke meeting. gaat helaas niet lukken want ik ben dan jarig en vier ook die dag mijn verjaardag Kon je toch gewoon even langs met een par dozen gebak Wij proberen er bij te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little Red Devil Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Voor mij is het 2uur vorig jaar 2uur en 500 dode vliegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted February 18, 2006 Report Share Posted February 18, 2006 Daar zal ik ook weer zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted February 18, 2006 Report Share Posted February 18, 2006 ik ban van de party maar kom wel wat later gaa eerst naar de zwarte markt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uzi 9 mm Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Vorig jaar heb ik moeten missen.. Maar.. dit jaar ben ik er ook bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Aangezien er weer druk gepost wordt in de topics over FITP, en Vuren, dacht ik laten we deze ook maar weer even onder de aandacht brengen Wordt mijn eerste meeting, en ik heb er zin in Maar alvast de voorlopige lijst:- Jeroen- Harry-ST- Hansie- Cocktail?- Chantal- Whiteman- Uzi 9mm- VitroFiestaWie volgt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl ST Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Jes,ik kom ook.. tot dan grts Karl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 23, 2006 Author Report Share Posted March 23, 2006 Maar alvast de voorlopige lijst:Goed plan deze lijst Heb hem even gekopieerd naar de eerste post (en meteen maar aangevuld Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 ach ja... waarom ook nie....zal kijken of ik nog wat leden van fordteam noord-nederland zo gek kan krijgen om mee te gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Maar alvast de voorlopige lijst:Goed plan deze lijst Heb hem even gekopieerd naar de eerste post (en meteen maar aangevuld Dat is mooi, heb bij Cocktail nog even een vraagteken gezet, want ik kon uit zijn post niet helemaal opmaken of hij komt of niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 heh uzi....misschien leuk samen te rijden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Van de Pumadrivers komen er ook nog wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 Tel mij er maar bij......Plak ik er gelijk een avondje strandwandeling aan vast....is de vriendin ook content Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink-Fiesta Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 hmzzz ik heb even op de website gekeken, maar onder voorbehoud, zijn wij er bij...Is wel een stukje rijden, maar goed, dan heb je ook wat!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted March 24, 2006 Report Share Posted March 24, 2006 tja in de aanloop naar FITP moet ik dan toch maar kijken of ik hier ook nog even naartoe kom@ andre meerijden????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Kijk, zo te zien gaat de Fiestaclub aardig wat bijdragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Voorlopige bezoekers:- Jeroen - Harry-ST - Hansie - Cocktail- Chantal - Whiteman - Uzi 9mm - VitroFiesta - Karl ST- Spandel- Pink-Fiesta (onder voorbehoud)- Soundraiser Fiesta-ST Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Voorlopige bezoekers:- Jeroen - Harry-ST - Hansie (Puma)- Cocktail- Chantal - Whiteman - Uzi 9mm - VitroFiesta - Karl ST- Spandel (Ka)- Pink-Fiesta (onder voorbehoud)- Soundraiser- Fiesta-STJeroen waarom zet je bij hansie wel bij dat ie met de puma komt, bij mij dat ik met de KA kom, en bij jou niet de maxda-puma combinatie komt?Troruwens, mooi lijstje al zeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 zet me er ook maar bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts