Jump to content

Kartmeeting in Eindhoven

Jeroen
 Share

Welke datum voor een kart-wedstrijd?  

8 members have voted

1. 1.

• Zaterdag 11 februari
      0
    • Zondag 12 februari
      0
    • Zaterdag 18 februari
      0
    • Zondag 19 februari
      3
    • Zaterdag 4 maart
      1
    • Zondag 5 maart
      1
    • Zaterdag 11 maart
      3
    • Zondag 12 maart
      0

Recommended Posts

Zoals jullie in dit topic ( http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3777 ) hebben kunnen lezen, zijn er inmiddels bijna 20 mensen die wel mee willen doen met een kartwedstrijd tussen de bezoekers van dit forum.

Op het voorstel voor locatie Eindhoven is positief gereageerd, dit zal dus (naar alle waarschijnlijkheid) ook de locatie worden waar dit alles zal plaatsvinden. Razorh is intussen bezig met het verzamelen van informatie over de verschillende mogelijkheden die deze kartbaan heeft, kunnen wij intussen proberen een datum te prikken waarop de meeste van ons kunnen.

Laat even weten welke dag je kan/niet kan... Ik weet niet of het mogelijk is om iedereen tevreden te stellen met de datum, dat hangt helemaal van al onze agenda's af.

Nee, daar zat ik al mee te klooien, maar je kan helaas maar 1 optie aangeven... Dus geef gewoon in een reactie maar aan welke van de genoemde data je wel en niet kan. Ik ben niet te dichtbij gaan zitten met de data, zodat mensen die moeten werken voldoende tijd hebben om wat te regelen/zo te plannen dat het in een vrij weekend valt {knipoog}

Nou ja helaas, dan vermeld ik maar gewoon de datums dat ik kan. Ik werk in principe om het weekend, moet komend weekend ook werken dus de datums dat ik vrij ben:

18+19 februari

4+5 maart

Mochten de meesten kiezen voor een andere datum zal ik proberen vrij te nemen (als het op tijd bekend is {knipoog} )

4 maart (5 maart) is m'n vriendin jarig maar ze viert het op de 4e.

dus dat wordt moeilijk.

heb gestemd op zondag 19 feb.

ps. staan er niet wat teveel datums? want we krijgen nu natuurlijk wel heel veel diverse antwoorden :roll:

ps. staan er niet wat teveel datums? want we krijgen nu natuurlijk wel heel veel diverse antwoorden  :roll:

Ik dacht: Laat ik alle opties open houden :)

Helaas is het niet mogelijk om op meerdere data te stemmen, zoals Vitro al voorstelde in zijn eerste post.

Uhm.....25,26 februari is carneval....gezellig verkleedt in de karts! :mrgreen:

Ja, daar heb ik als Noorderling absoluut geen rekening mee gehouden... ;) Die data heb ik dus maar verwijderd uit de keuzelijst, lijkt me inderdaad geen goed combi :mrgreen:

Carnaval......wat is dat??? :mrgreen:

Dan doen alle boeren een rode zakdoek om hun hals en een schoon blauw jasje aan, om te vieren dat ze weer een jaar in de stront hebben gezeten :mrgreen: om dat te vergeten drinken ze een abnormale hoeveelheid alcohol, die precies díe hersencellen aantast die er voor zorgen dat ze het naderhand niet meer weten.

Carnaval......wat is dat??? :mrgreen:

Dan doen alle boeren een rode zakdoek om hun hals en een schoon blauw jasje aan, om te vieren dat ze weer een jaar in de stront hebben gezeten :mrgreen: om dat te vergeten drinken ze een abnormale hoeveelheid alcohol, die precies díe hersencellen aantast die er voor zorgen dat ze het naderhand niet meer weten.

Daarom hebben ze dus een fototoestel uitgevonden :mrgreen:

en natuurlijk om terug te blikken op die momenten als je 75 bent

Gaat mij helaas niet lukken om mee te doen. We zijn vanaf 3 februari een tijdje zoet met het opvoeden van een pup :-D . Dus wordt lastig om even in het weekend van Doetinchem naar Eindhoven te komen.

ik kan naar alle waarschijnlijkheid:

- zondag 19 februari

- zondag 5 maart

moet elke zaterdag werken en om de week op zondag. dus niet echt veel keus. Mocht het een andere zondag worden dan kan ik kijken of ik kan ruilen....of het moet op zondag na 18:00 zijn, dat red ik meestal wel.

• 2 weeks later...
Nou las ik net het berichtje over de kart-meeting van de Ka club, en ik vroeg me af of er al iets bekend is over onze kart-meeting??

Nog niet.... Bij de eerste poll waren er 19 stemmers voor zo'n meeting, bij de keuze voor een datum krijgen we maar 9 reacties. Met 9 mensen gaat het lastig worden om wat te organiseren, omdat er meestal minimaal 12 betalende personen moeten zijn om de baan exclusief voor ons te kunnen reserveren. We wachten dus nog even op wat meer enthousiaste leden {knipoog}

ik ga ook mee als het in het weekend is  dan zorg ik wel dat ik kan en ik neem mijn vriendin mee dus kunnen er nog twee man bij  :-D  :mrgreen:

Het wordt in ieder geval in het weekend, dus je kan nu niet meer terug :cheerlie:

Wie volgt? {knipoog}

Share

• Create New...