Bjorn Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Is het een goed idee om dit jaar i.v.m. 30 jaar Ford Fiesta de verschillende types bij elkaar te zetten en te fotograferen?? Dit zou bijv. op EFE kunnen, dan is er nog tijd genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Is het een goed idee om dit jaar i.v.m. 30 jaar Ford Fiesta de verschillende types bij elkaar te zetten en te fotograferen?? Dit zou bijv. op EFE kunnen, dan is er nog tijd genoeg.Ja, is een leuk plan om daar op een meeting even wat tijd in te steken, en hier een paar goede foto's te schieten! Altijd leuk om die naar een blad te sturen om wat aandacht te vragen voor onze club Misschien is er zelfs wel een blad dat zelf foto's wil komen nemen, daar zal ik eens achteraan gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 daar zet jeroen vast wel even zijn fordgrill voor op zijn plekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy-duck Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 is het mogelijk om met zo veel mogelijk fiesta,s de letters ford fiesta club te vormen en daar een foto van te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 is het mogelijk om met zo veel mogelijk fiesta,s de letters ford fiesta club te vormen en daar een foto van te maken?da's wel een leuk idee. maar denk dat dat onhaalbaar is. moeten we wel heel veel auto's hebben en van flinke hoogte een foto kunnen schieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy-duck Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 misschien wat belgen uitnodigen die daar een club hebben? fiestaclub belgie is er toch ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 kunnen van bijvoorbeeld de euromast wel een foto van de rest op de mullerpier maken maken we van jeroen zijn bakje de punten iedere letter van fiesta een ander model nemen laten we om het makkelijk te maken maar beginnen met de mk6 tot mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 kunnen van bijvoorbeeld de euromast wel een foto van de rest op de mullerpier maken maken we van jeroen zijn bakje de punten iedere letter van fiesta een ander model nemen laten we om het makkelijk te maken maar beginnen met de mk6 tot mk1 Zo'n locatie zou inderdaad wel een optie zijn (Of heeft er iemand de beschikking over een hoogwerker of een ander hoog gebouw met voldoende parkeerruimte beneden??)Alleen voor iedere letter een andere MK nemen gaat niet lukken denk ik... En volgens mij moet je hier minimaal 40 auto's voor hebben, anders worden het geen mooie letters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Maat van me heeft een Canon EOS-350D met een paar hele mooie lenzen... Dan kun je ook van grotere afstand foto's maken, lees hogere afstand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 [Alleen voor iedere letter een andere MK nemen gaat niet lukken denk ik... En volgens mij moet je hier minimaal 40 auto's voor hebben, anders worden het geen mooie letters.ach we hebben vijfhonderd zoveel leden dus minimaal de helft op laten draven, dit moeten we dan maar verplicht stellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Ben ook bang dat het een onhaalbare actie is, maar het zou wel leuk zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 De Ka-club zou het makkelijker hebben, die hoeven alleen een K en een A te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 12, 2006 Author Report Share Posted January 12, 2006 Kunnen we even terug naar het idee om de 6 types Fiesta bij elkaar te zetten?? Wat hebben we bijvoorbeeld allemaal nodig? Naast de Mk1 t/m 6 dan... En mk6.5??overigens bied ik mijn fiesta natuurlijk aan als mk2, maar ik kan me voorstellen dat er ook anderen willen meedoen... is dat op te lossen? etc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Kunnen we even terug naar het idee om de 6 types Fiesta bij elkaar te zetten?? Wat hebben we bijvoorbeeld allemaal nodig? Naast de Mk1 t/m 6 dan... En mk6.5??overigens bied ik mijn fiesta natuurlijk aan als mk2, maar ik kan me voorstellen dat er ook anderen willen meedoen... is dat op te lossen? etc..De vraag is inderdaad of je het bij precies 6 moet houden, of dat een MK3,5 er ook tussen moet (net als de MK6,5 een tussen modelletje.)En is een afwijkend genoeg om deze er bij te zetten?? Ik denk dat we bij de eerste grote meeting van te voren kunnen zien of er van elke MK er 1tje beschikbaar is. Dan ook nog effe kijken of de beschikbare kleuren een beetje bij elkaar passen, en dan nog bedenken of er een mooie locatie in de buurt is waar de 6 (of 7/8/9??) auto's mooi kunnen staan. Ik denk dat de MK1 en 2 het meeste problemen geven, de MK3, 4, 5 en 6 zijn iets meer vertegenwoordigd binnen de club (Of levert de grotere keus juist WEL een probleem op??? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Dan zet je toch een streep onder het woord fiesta met alle modellen die over zijn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 13, 2006 Author Report Share Posted January 13, 2006 Ik denk dat als er geen Mk1 is, ik er misschien een kan regelen bij een lokale autohandelaar. Die heeft een groene 1.3S op zijn terrein staan die in goede staat is. wie weet is daar iets te regelen maar dan zou het natuurlijk wel hier in de buurt moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 IS een optie, maar ik hoop dat we een MK1 hier uit het ledenbestand kunnen vissen tegen die tijd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Ik denk dat we bij de eerste grote meeting van te voren kunnen zien of er van elke MK er 1tje beschikbaar is. Dan ook nog effe kijken of de beschikbare kleuren een beetje bij elkaar passen, en dan nog bedenken of er een mooie locatie in de buurt is waar de 6 (of 7/8/9??) auto's mooi kunnen staan. Ik denk dat de MK1 en 2 het meeste problemen geven, de MK3, 4, 5 en 6 zijn iets meer vertegenwoordigd binnen de club (Of levert de grotere keus juist WEL een probleem op??? )Betr. die kleuren daar heeft redfox wel een oplossing voor.begint met A en eindigd op car. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 13, 2006 Author Report Share Posted January 13, 2006 ja uit het ledenbestand is wel een stuk leuker natuurlijk!!Wat betreft de kleuren... de auto's opnieuw spuiten is niet echt handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 18, 2006 Author Report Share Posted January 18, 2006 Het lijkt me ook een optie om verschillende groepen Fiesta's te maken als er een hoop mensen mee willen doen. En als Megaland (EFE) geen goede foto locatie heeft, kan ik hier nog wel een aantal zoeken. Het heuvelland bij Gulpen bijvoorbeeld... maar dan heeft het al wel veel weg van een nieuwe meeting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Beauty Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Het zou ook leuk zijn als we een foto kunnen maken van de verschillende modellen (per stuk of groep) voor de Ford Fabriek, als we daar een keer kunnen gaan kijken.Is er trouwens al iets meer bekend over de mogelijkheden van een bezoek aan de fabriek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dieselaar Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 De Ka-club zou het makkelijker hebben, die hoeven alleen een K en een A te maken Wij moeten dan toch ook Ford Ka club vormen???Das ook 10 letters,hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Is er trouwens al iets meer bekend over de mogelijkheden van een bezoek aan de fabriek?We wachten nog op antwoord uit Duitsland vandaan. Maar inderdaad een leuk idee om voor de fabriek wat foto's te schieten, met een heeel groot Ford-logo op de achtergrond Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Is er trouwens al iets meer bekend over de mogelijkheden van een bezoek aan de fabriek?We wachten nog op antwoord uit Duitsland vandaan. Maar inderdaad een leuk idee om voor de fabriek wat foto's te schieten, met een heeel groot Ford-logo op de achtergrond Dat zou idd niet gek zijn!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallypower Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 Ik zie dat jullie krap zitten aan mk1's mijn fiesta is van 1977 dus ik ga er van uit dat dat een mk1 is.Dus bij deze bied ik mij aan.Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts