Jump to content

Heb jij interesse in een Fiesta-club Kart-heat meeting?

RedFox
 Share

Heb jij interesse in een Fiestaclub kart-heat meeting?  

24 members have voted

1. 1.

• Ja, dat lijkt mij geweldig!
      19
    • Nee, mij niet gezien
      5

Recommended Posts

@Jeroen, Kartbaan in Hoorn is toch dicht?? Net als Zaandam helaas, was van dezelfde eigenaar, is failliet {cry} Die in Zaandam heb ik gewerkt, reed ik ook met m'n ogen dicht...elke avond {knipoog}

Jammer dat Zaandam dicht is was een leuke baan.

Maar count me in :duim:

die in eindhoven lijkt me wel nice {knipoog}:kwijl: en het licht een beetje het midden van het land dus mijn meening is die maar doen vraagje doen we dan met eten of alleen karten of (ferrari Arrangement ) :mrgreen: wel duur mag je wel zo vaak gaan als je wilt met karten en eten :kwijl::tong: maar ja volopig ga ik mee met een aanhang dus laat maar wat weten he :byebye:

die in eindhoven lijkt me wel nice   {knipoog}  :kwijl: en het licht een beetje het midden van het land

Waar heb jij topografie geleerd? :biglaugh: Maar het ligt wel centraler dan bijv Zaandam of zo ja...

Tsja Eindhoven ligt voor mij niet echt naast de deur maar ik heb het er wel voor over, vooral als er ook nog Belgische leden mee willen. Alleen die arrangementen zijn niet echt heel erg uitgebreid, 2x kwalificatie van 5 minuten, dat stelt niet zo veel voor. Meestal is dat ongeveer 10/12 minuten

die in eindhoven lijkt me wel nice   {knipoog}  :kwijl: en het licht een beetje het midden van het land

Waar heb jij topografie geleerd? :biglaugh: Maar het ligt wel centraler dan bijv Zaandam of zo ja...

Tsja Eindhoven ligt voor mij niet echt naast de deur maar ik heb het er wel voor over, vooral als er ook nog Belgische leden mee willen. Alleen die arrangementen zijn niet echt heel erg uitgebreid, 2x kwalificatie van 5 minuten, dat stelt niet zo veel voor. Meestal is dat ongeveer 10/12 minuten

FORMULE 1 (Uitgebreide Versie)

Ontvangst met een kopje koffie

Rijdersbriefing

Vrije training 10 minuten

Kwalificatie 10 minuten

Finale met maximaal 15 rijders, 10 minuten

Prijsuitreiking voor de beste 3 rijders

8 - 20 deelnemers à ? 39,75

21 - 30 deelnemers à ? 37,25

31 - 46 deelnemers à ? 34,75

46 - 60 deelnemers à ? 32,25

61 - 100 deelnemers à ? 29,75

101 - 200 deelnemers à ? 27,25

Eindhoven geniet trouwens ook mijn voorkeur, maar helaas moet ik vaak in het weekend werken...dus of ik meekan is nog de vraag.

Owkee zo ver had ik nig niet gekeken. Al is het hier maar 1 kwalificatie, en bij die andere allemaal 2, het is ook iets goedkoper. Ik werk ook vaak in het weekend maar als we ruim van te voren een datum hebben, is het wel te regelen voor mij

Owkee zo ver had ik nig niet gekeken. Al is het hier maar 1 kwalificatie, en bij die andere allemaal 2, het is ook iets goedkoper. Ik werk ook vaak in het weekend maar als we ruim van te voren een datum hebben, is het wel te regelen voor mij

MEERPRIJZEN P.P.

Extra kwalificatie van 5 minuten ? 5,50 p.p.

Extra kwalificatie van 10 minuten ? 11,00 p.p.

Extra halve finale van 5 minuten ? 6,75 p.p.

Extra halve finale van 10 minuten ? 13,50 p.p.

Alle mogelijkheden {knipoog}

MEERPRIJZEN P.P.

Extra kwalificatie van 5 minuten ? 5,50 p.p.

Extra kwalificatie van 10 minuten ? 11,00 p.p.

Extra halve finale van 5 minuten ? 6,75 p.p.

Extra halve finale van 10 minuten ? 13,50 p.p.

Alle mogelijkheden {knipoog}

Zo ik zit echt niet op te letten :oops:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...