marcowilma Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 denk toch dat ik afhaak...mischien volgend jaar ofzo..als ik wat meer tijd heb voor ontspanning ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarryRST Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 @Jeroen, Kartbaan in Hoorn is toch dicht?? Net als Zaandam helaas, was van dezelfde eigenaar, is failliet Die in Zaandam heb ik gewerkt, reed ik ook met m'n ogen dicht...elke avond Jammer dat Zaandam dicht is was een leuke baan.Maar count me in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 In Eindhoven zit hezemanshttp://www.hezemans.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 die in eindhoven lijkt me wel nice en het licht een beetje het midden van het land dus mijn meening is die maar doen vraagje doen we dan met eten of alleen karten of (ferrari Arrangement ) wel duur mag je wel zo vaak gaan als je wilt met karten en eten maar ja volopig ga ik mee met een aanhang dus laat maar wat weten he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Eindhoven zou voor mij ook goed uitkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 die in eindhoven lijkt me wel nice en het licht een beetje het midden van het landWaar heb jij topografie geleerd? Maar het ligt wel centraler dan bijv Zaandam of zo ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 die in eindhoven lijkt me wel nice en het licht een beetje het midden van het landWaar heb jij topografie geleerd? Maar het ligt wel centraler dan bijv Zaandam of zo ja...Tsja Eindhoven ligt voor mij niet echt naast de deur maar ik heb het er wel voor over, vooral als er ook nog Belgische leden mee willen. Alleen die arrangementen zijn niet echt heel erg uitgebreid, 2x kwalificatie van 5 minuten, dat stelt niet zo veel voor. Meestal is dat ongeveer 10/12 minuten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 die in eindhoven lijkt me wel nice en het licht een beetje het midden van het landWaar heb jij topografie geleerd? Maar het ligt wel centraler dan bijv Zaandam of zo ja...Tsja Eindhoven ligt voor mij niet echt naast de deur maar ik heb het er wel voor over, vooral als er ook nog Belgische leden mee willen. Alleen die arrangementen zijn niet echt heel erg uitgebreid, 2x kwalificatie van 5 minuten, dat stelt niet zo veel voor. Meestal is dat ongeveer 10/12 minutenFORMULE 1 (Uitgebreide Versie) Ontvangst met een kopje koffie RijdersbriefingVrije training 10 minuten Kwalificatie 10 minuten Finale met maximaal 15 rijders, 10 minuten Prijsuitreiking voor de beste 3 rijders8 - 20 deelnemers à ? 39,7521 - 30 deelnemers à ? 37,2531 - 46 deelnemers à ? 34,7546 - 60 deelnemers à ? 32,2561 - 100 deelnemers à ? 29,75 101 - 200 deelnemers à ? 27,25 Eindhoven geniet trouwens ook mijn voorkeur, maar helaas moet ik vaak in het weekend werken...dus of ik meekan is nog de vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Owkee zo ver had ik nig niet gekeken. Al is het hier maar 1 kwalificatie, en bij die andere allemaal 2, het is ook iets goedkoper. Ik werk ook vaak in het weekend maar als we ruim van te voren een datum hebben, is het wel te regelen voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Owkee zo ver had ik nig niet gekeken. Al is het hier maar 1 kwalificatie, en bij die andere allemaal 2, het is ook iets goedkoper. Ik werk ook vaak in het weekend maar als we ruim van te voren een datum hebben, is het wel te regelen voor mijMEERPRIJZEN P.P. Extra kwalificatie van 5 minuten ? 5,50 p.p. Extra kwalificatie van 10 minuten ? 11,00 p.p. Extra halve finale van 5 minuten ? 6,75 p.p. Extra halve finale van 10 minuten ? 13,50 p.p.Alle mogelijkheden Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Owkee zo ver had ik nig niet gekeken. Al is het hier maar 1 kwalificatie, en bij die andere allemaal 2, het is ook iets goedkoper. Ik werk ook vaak in het weekend maar als we ruim van te voren een datum hebben, is het wel te regelen voor mijMEERPRIJZEN P.P. Extra kwalificatie van 5 minuten ? 5,50 p.p. Extra kwalificatie van 10 minuten ? 11,00 p.p. Extra halve finale van 5 minuten ? 6,75 p.p. Extra halve finale van 10 minuten ? 13,50 p.p.Alle mogelijkheden Zo ik zit echt niet op te letten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Aangezien het intussen wel duidelijk is dat er genoeg animo voor het karten is, en ook de locatie geen probleem lijkt te geven, heb ik een nieuw topic geopend om de datum te bepalen:http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3844Dit topic gaat lekker op slot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts