Jump to content

Heb jij interesse in een Fiesta-club Kart-heat meeting?

RedFox
 Share

Heb jij interesse in een Fiestaclub kart-heat meeting?  

24 members have voted

1. 1.

• Ja, dat lijkt mij geweldig!
      19
    • Nee, mij niet gezien
      5

Recommended Posts

Binnenkort willen we een Fiestaclub kart meeting gaan houden. Laat nu via deze poll weten of je interesse hebt om tegen de mede club leden te racen :)

De bedoeling is om een evenement af te huren. Dit zal een soort F1-grandprix zijn wat meestal inhoud dat er een aantal training sessies gereden worden, een qualificatie en een race.

Voor het racen zal er meteen een korte meeting zijn op de parkeerplaats van het kartcentrum. Voor deze meeting zal wel een inschrijfbedrag benodigd zijn om het evenement te betalen. deze zal gelijk staan aan het bedrag dat het kartcentrum p.p. berekend.

Indien er voldoende interesse is zullen we deze meeting trachten te organiseren in februari / maart of uiterlijk april op een zaterdag of zondag middag. We moeten 15 tot 20 inschrijvingen zien te behalen.

Ik heb effe gekeken naar zo'n arrangement wat Edwin bedoelt, in dit geval Silverstone in Zwanenburg omdat ik daar zelf regelmatig kom. Ik verwacht dat het bij elke baan ongeveer hetzelfde is, kan misschien een paar euro verschillen

? Briefing (uitleg)

? Vrije training

? 1e tijdrit

? 2e tijdrit

? Finale (max. 20 pers.)

? Prijsuitreiking

? Bekers 1e, 2e en 3e plaats

De prijs voor dit arrangement is :

? 10 t/m 20 pers. ? 52,00 p.p.

? 21 t/m 40 pers. ? 50,50 p.p.

? 41 t/m ~ pers. ? 49,00 p.p.

en wat zullen ongeveer de kosten zijn of hangt dat af van het aantal mensen dat mee doet?

Prijzen zijn afhankelijk van het aantal mensen dat mee wil doen, en het aantal heats dat iedereen gaat rijden.

Effe een snelle zoektocht:

Optie1

- 1 training, 3 races, 1 finale

- Prijsuitreiking met bekers en champagne

? 52.50 incl. BTW per persoon.

Optie2

Rijderbriefing en 1 vrije training

2 kwalificaties van 10 ronden

Finale van 10 ronden, nrs. 1 t/m 10

Bekers voor de snelste 3 deelnemers

10 t/m 18 deelnemers ? 42,50 incl. BTW per persoon.

Nog geen idee welke baan het gaat worden, dus deze 2 prijzen zijn slechts een indicatie, maar ik kom bij meerdere banen vergelijkbare prijzen tegen ;)

EDIT: Vitro was me voor :-D

Ik ben ook niet de kleinste :P

Maar ja als je een eerlijke strijd wilt voeren moet je een kartbaan hebben die voor iedereen onbekend is.

Als ik de shoutbox las de laatste paar dagen is er massaal gekart :D

Ik ben ook niet de kleinste :P

Maar ja als je een eerlijke strijd wilt voeren moet je een kartbaan hebben die voor iedereen onbekend is.

Als ik de shoutbox las de laatste paar dagen is er massaal gekart :D

Mwa alleen door mij hoor {knipoog}

Mwa alleen door mij hoor {knipoog}

Ik had inderdaad het plan om daar eens te gaan kijken, maar de actie was helaas niet geldig op de vrijdag avond {cry} Ach, dan morgen maar in mijn eigen kartje even de polder in :mrgreen:

Dat zal lastig worden denk ik, er zal altijd wel iemand eens een rondje daar gekart hebben. In Noord-Holland heb ik de meeste indoorbanen al eens bezocht. De baan in Hoorn kan ik bijna met mijn ogen dicht rijden :roll: (Iets te vaak geweest, bij elkaar zo'n 750 rondjes denk ik :oops: )

Of hopen dat we een baan uitkiezen die net veranderd is (dan hebben de mensen die denken dat ze de baan kennen misschien wel een achterstand. Op een voor mij bekende baan, bleef ik me vergissen, lange doordraaier was vervangen door haarspeld :blink: )

Oh, dat wist ik niet... Jammer, want zowel Hoorn als Zaandam waren geweldige banen (Zeker Zaandam met de benzinekarts en die hoge vangrails en blinde bochten {biggrindance[1].gif )

Deze 2 banen vallen dus al af, scheelt weer voor de andere leden :mrgreen:

Ik heb effe op internet zitten zoeken, en er zijn niet zo heel veel banen centraal in het land. Je komt al snel op omgeving Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Eindhoven/Breda uit. Ik denk dat het lastig wordt om iets te vinden wat voor iedereen makkelijk te berijden is, en als er ook Belgische leden mee willen, kom je toch al snel ergens in Noord-Brabant uit denk ik

k heb nog nooit gekart...ben dus bang dat ik afga.. :)

Eéns moet de eerste keer zijn.

En anders ge je "stiekem" al een keer oefenen {knipoog}

we kunnen toch nooit allemaal aan kop rijden {knipoog} ook ik heb het al heel lang niet meer gedaan. het is gewoon altijd erg lachen om te doen, en vooral met zo'n groep.

en als je niet aan kop mee kan rijden. er zullen vast meer mensen zijn die achterin rijden waartegen je flink kan racen. gaat vooral om de pret

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...