Jump to content

25 juni 2006 - Meeting met Ka-Puma-(Focus!) en Fiestaclub

Jeroen
 Share

Recommended Posts

Fiestaman en ik hebben juist samen de wagen gewassen. hij blinkt ook weer lekker!!!  :-D  

nuja, ik had belooft van 1 auto te wassen, dit is dus gebeurt  :biglaugh:  :biglaugh:  

ben zelf ook half gewassen... met thnx to fiestaman  :P  

see you all tomorow!!! :byebye:

Betaalt hij ook per uur en een happy meal?? :mrgreen:

en verders {nopics}

• Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Had me eigenlijk als 50e willen aanmelden, maar ik kom morgen ook even  :byebye:  ....als 51 dus  :biglaugh:

Ik heb je als nr. 48 gezet, de niet-fiesta's staan als laatste genoemd :D

Maaruh, zoveel auto's had niemand ooit kunnen dromen :blink:

Ik bied nu alvast mijn excuses aan voor alle namen die ik vergeet :mrgreen:

#### heb vandaag van alles gedaan behalve de auto klaar gemaakt voor morgen. :thumbdown: Achterklep verwisseld voor 1 met minder roest. Het zit nu aan de binnenkant ipv de buitenkant :blink: RSI kleppendeksel gespoten. En knopjes in de auto hangen weer goed. Langleve de donor fiesta :mrgreen: Maar moet nog steeds metertjes aansluiten en verstralers aansluiten :oops:

Gisteren ook de nodige uurtjes besteed aan nog wat kleine klusjes, wassen en poetsen. We zijn er helemaal klaar voor.

Volgens de laatste gegevens komt de focusclub met 10 auto's.

de Ka club komt met 13 auto's :biglaugh:  kleine auto, kleine club, kleine opkomst :oops:

Da's al een verdubbeling van vorig jaar ;) En makkelijker stemmen voor jullie :mrgreen:

Mensen, ik ga me auto wassen, tot straks!!!!!

:roll: wil ik nog even de f(v)iesta wassen,ben eigenlijk niet zo een wasser/poetser maar goed , hebben ze storing bij de wasstraat :thumbdown: kon ik mooi naar een andere 12 km verderop.(dag begint al goed)

Thuis gekomen denk ik van nou nog even met een lap met wax er overeen,wat denk je! REGEN!!!! (Dinteloord,West-Brabant) {knipoog}

Gelukkig niet veel en hoop dat het hierbij blijf,zou toch zonde zijn als de dag verregent.

{knipoog}

De eerste buien zijn al tot het zuiden van het land doorgedrongen. Aan de radarbeelden te zien komt er meer aan en trekt het richting midden en noorden {cry}

Zal maar een zeem en poetsdoek meenemen, denk niet dat we droog gaan aankomen in Vuren.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...