BlackFocus Posted April 5 Report Share Posted April 5 Ligt het aan mij of zie verkeerd er is zoveel berichten rotzooi ,dat het volgen lezen van wel interessante berichten compleet verdwijnen Is daar wat aan te doen ? Maak het volgen en aktief bezig zijn op het forum voor mij minder leuk/interessant Even geteld gemiddeld 50 onzin berichten per uur ! Klus voor de Moduraters ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snorrie Posted April 5 Report Share Posted April 5 Klopt, zonde want het forum is zo'n mooie data bank aan info. Wellicht dat er in de forum instellingen wat dingen strakker kunnen ingesteld worden zodat die nieuwe accounts niet zoveel kunnen flooden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackFocus Posted April 13 Author Report Share Posted April 13 Nou vandaag weer is op het forum geweest Nou dat was een teleurstellend ervaring alleen maar shit zooi kan/wordt hier niets meegedaan ? Wordt zo langzamerhand voor mij een rede om mijn lidmaatschap te stoppen heel jammer ben hier zo om en na bij een jaar of 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 18 Report Share Posted April 18 Er is wat aan te doen... Een spamfilter, maar om deze dienst van de provider actief te hebben vragen zij geld.. Wij hebben echter gemerkt dat de animo voor zowel dit forum (wat toch door velen als 'ouderwets' wordt gezien) als voor automeetings die we dan organiseren hard terug loopt, al geldt het niet voor iedereen. Maar met deze teruglopende animo is ook de inkomsten van de club dusdanig teruggelopen dat er al enkele jaren geld vanuit het 'bestuur' bij moet om de boel draaiende te houden. Besloten is dan ook om die spam dienst niet af te nemen maar via andere wegen de spam te minimaliseren. Met wisselend resultaat. We vragen geen contributie, hadden in het verre verleden een plus-lidmaatschap. En alles gebeurd verder door vrijwilligers. We hopen via deze weg jullie begrip te krijgen voor de huidige situatie.. Namens de crew Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart ST Posted April 30 Report Share Posted April 30 Eenvoudig op te lossen. Capta instellen voor het forum "Even Voorstellen" en een post timeout van 2-5 minuten per IP adres. Ik ben ook bereid om als moderator diens te doen, ik kom hier best vaak. Ik zou het jammer vinden dat een Ford Fiesta informatie resource verloren zou gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted May 2 Report Share Posted May 2 @Bart, HULDE voor zo'n aanbod!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts