Jump to content

fiesta in the park 2006

Soundraiser
 Share

Recommended Posts

• Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tijd voor een EIGEN stand ??

Lijkt mij een goed plan!

Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard :cheerlie:

mjah .. weet zelf nog niet wat het gaat worden dit jaar.. of FITP of Ford Fair .. of ... helemaal niet .. (i.v.m. mogelijke privé plannen)

Lijkt mij een goed plan!

Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard :cheerlie:

mjah .. weet zelf nog niet wat het gaat worden dit jaar.. of FITP of Ford Fair .. of ... helemaal niet .. (i.v.m. mogelijke privé plannen)

Ga je trouwen?? :cheerlie:

• 3 weeks later...

Lijkt mij een goed plan!

Ik wil eigenlijk ook wel eens mee {dance}

Ik denk dat ik ga met een paar Belgische Fiestamannen die nog niet hier op het forum zitten .. Kga daar de cleane stijl eens introduceren den ik  :tong:  :biglaugh:  :tong:

Als wij genoeg bezoekers bij elkaar weten te krijgen voor een eigen stand, willen we graag wat extra ruimte maken voor wat introducés :duim: (Of ze moeten al bij een andere club een plekje hebben natuurlijk)

@Edwin: Let effe op ivm. de overtocht en je gastank, niet alle maatschappijen vinden het prettig om zo'n bom aan boord te hebben {knipoog}

Maaruh, zo gaat het wel lekker met de belangstelling voor deze trip :duim: Die eigen stand moet zo geen probleem geven :cheerlie:

idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhaken

Ach, als iemand een boot + hotel geboekt heeft, is de kans op afhaken niet zo groot meer... Nu maar hopen dat iedereen ruim op tijd de boot+hotel geboekt heeft :mrgreen:

idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhaken

Ik tel voor vooraf betaling clubstands centraal te regelen. dus dan heeft iedereen betaald en dan gaan we zeker weten mee toch :mrgreen:

Ach, als iemand een boot + hotel geboekt heeft, is de kans op afhaken niet zo groot meer... Nu maar hopen dat iedereen ruim op tijd de boot+hotel geboekt heeft :mrgreen:

Dit keer hebben we een eigen credit card (-:

Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal :mrgreen:

Tegen die tijd zullen we de deelnemers de nodige informatie geven over de overtocht en hotel. Voor mij zal het de 3e keer worden, voor Rens (en Bart) de 4e keer. Intussen is er dus genoeg Know-how over FITP :cheerlie:

(alvast 1 tip: Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg :wacko: )

Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal :mrgreen:

Je parkeertje je auto ergens... je draait je stoel helemaal naar achteren en je hebt een prima hotelletje :mrgreen:

Je parkeertje je auto ergens... je draait je stoel helemaal naar achteren en je hebt een prima hotelletje :mrgreen:

je kan ook je achterbank eruithalen en er een fiestavan laadvloer erin! omvormer en je magnetron en je luchtbed erin en je hebt een fiestacamper :tong:

• 4 weeks later...

al mensen bezig met prijzen, boekingen ????

heb hier alvast hotel

aankomst 13 mei 3 nachten

Family Room (Smoking)/(Non Smoking)

Ensuite room with double bed, sofa and pullout.

Sleeps 4 (maximum 3 adults).

£45.00

Price is per room, per night

en overtocht met de stena discovery

vertrek 13-05

Afvaarten

Hoek van Holland - Harwich

Afvaart Aankomst

Stena Discovery 7:20 10:10

Harwich - Hoek van Holland

Afvaart Aankomst

Stena Discovery 10:40 15:20

Prijs

voertuig+1 ? 178,00

brandstoftoeslag ? 9,00

Annuleringsverzekering ? 14,00

Totale reissom ? 201,00

en ik heb ook nog een partytent staan van 4x4 mtr en evt ook nog een 8x4 mtr

en last but not least een profesionele biertap en gasbbq

(word dan enkel de aanhanger mee ben ik bang) :duim:

Met eigen vervoer zal het er dit jaar (financieel) even niet inzitten.

En overtocht. EN hotel voor een 2 á 3 nachten is me dit seizoen even te veel

overtocht 200 euro minimum (als je HvH-Harwich neemt) en 2 nachtjes is ook al 150 euro .. 3 dus nog een 75 erbij ..

is al snel 400+ euro... (al was het wel geweldig afgelopen jaar)

misschien volgend jaar..

wat zijn de exacte data van het evenement?

het is toch 1 dag? dus te doen met 1 overnachting? of moet je minimaal 2x overnachten?

datum: tis met pinksteren meestal maar kijk hiervoor eens op www.fitp.co.uk

1 dag evenement

maar persoonlijk vind ik het prettig om dag 1 heen te rijden .(tis vanaf harwich toch een 200km .. plus de rest in NL naar Hoek van Holland)

dan daar aan te komen.. en eventueel je auto te wassen/poetsen

Dag 2 evenement

Dag 3 aftaaien naar huis..

maar ja.. ik ken ze ook die 's morgens vroeg de eerste boot nemen .. dan tegen 11 a 12 daar aankomen op het evenement.. om vervolgens om 17:30 weer de boot terug te nemen (dus die 200km te rijden .. en al om 15:30 het terrein verlaten) net wat je wilt..

hoe dan ook scheelt het je alleen je overnachtingen.. de kosten voor de overtoch blijft (meestal) gelijk.

Share

Announcements

• Create New...