Soundraiser Posted November 22, 2005 Report Share Posted November 22, 2005 14th May at Wicksteed Park, Kettering and the Fiesta is 30 years old! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 tijd voor een EIGEN stand ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 tijd voor een EIGEN stand ??Lijkt mij een goed plan! Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 tijd voor een EIGEN stand ??Lijkt mij een goed plan! Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard mjah .. weet zelf nog niet wat het gaat worden dit jaar.. of FITP of Ford Fair .. of ... helemaal niet .. (i.v.m. mogelijke privé plannen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 tijd voor een EIGEN stand ??Lijkt mij een goed plan! Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard mjah .. weet zelf nog niet wat het gaat worden dit jaar.. of FITP of Ford Fair .. of ... helemaal niet .. (i.v.m. mogelijke privé plannen)Ga je trouwen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Ga je trouwen?? Gelukkig ben ik niet de enige met dit soort offtopic-gedachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Ga je trouwen?? Gelukkig ben ik niet de enige met dit soort offtopic-gedachten Kan ook niet anders he bij de masters! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuningdevil Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Ik denk dat ik ga met een paar Belgische Fiestamannen die nog niet hier op het forum zitten .. Kga daar de cleane stijl eens introduceren den ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 tijd voor een EIGEN stand ??Lijkt mij een goed plan! Als we een redelijk aantal Fiesta's bij elkaar kunnen krijgen (stuk of 10??) dan is dat zeker de moeite waard Ik wil eigenlijk ook wel eens mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Ik denk dat ik ga met een paar Belgische Fiestamannen die nog niet hier op het forum zitten .. Kga daar de cleane stijl eens introduceren den ik Als wij genoeg bezoekers bij elkaar weten te krijgen voor een eigen stand, willen we graag wat extra ruimte maken voor wat introducés (Of ze moeten al bij een andere club een plekje hebben natuurlijk)@Edwin: Let effe op ivm. de overtocht en je gastank, niet alle maatschappijen vinden het prettig om zo'n bom aan boord te hebben Maaruh, zo gaat het wel lekker met de belangstelling voor deze trip Die eigen stand moet zo geen probleem geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhakenAch, als iemand een boot + hotel geboekt heeft, is de kans op afhaken niet zo groot meer... Nu maar hopen dat iedereen ruim op tijd de boot+hotel geboekt heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhakenIk tel voor vooraf betaling clubstands centraal te regelen. dus dan heeft iedereen betaald en dan gaan we zeker weten mee toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 idd als we genoeg mensen hebben, het is namelijk belangrijk om te weten of de mensen ook echt mee gaan en niet op het laatste moment afhakenAch, als iemand een boot + hotel geboekt heeft, is de kans op afhaken niet zo groot meer... Nu maar hopen dat iedereen ruim op tijd de boot+hotel geboekt heeft Dit keer hebben we een eigen credit card (-: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 tijd voor een telling ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 tijd voor een telling ??Goed plan, iedereen die de intentie heeft deel te nemen kan zich bij deze topic aanmelden:http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=3653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted December 9, 2005 Report Share Posted December 9, 2005 Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal Tegen die tijd zullen we de deelnemers de nodige informatie geven over de overtocht en hotel. Voor mij zal het de 3e keer worden, voor Rens (en Bart) de 4e keer. Intussen is er dus genoeg Know-how over FITP (alvast 1 tip: Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted December 10, 2005 Report Share Posted December 10, 2005 Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal Je parkeertje je auto ergens... je draait je stoel helemaal naar achteren en je hebt een prima hotelletje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted December 10, 2005 Author Report Share Posted December 10, 2005 Ik zou niet weten waar ik dat hotel/overtocht zou moeten regelen. Kan de 'club' dat niet regelen dat ik gewoon de rekening betaal Je parkeertje je auto ergens... je draait je stoel helemaal naar achteren en je hebt een prima hotelletje je kan ook je achterbank eruithalen en er een fiestavan laadvloer erin! omvormer en je magnetron en je luchtbed erin en je hebt een fiestacamper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 7, 2006 Author Report Share Posted January 7, 2006 al mensen bezig met prijzen, boekingen ????heb hier alvast hotel aankomst 13 mei 3 nachtenFamily Room (Smoking)/(Non Smoking)Ensuite room with double bed, sofa and pullout.Sleeps 4 (maximum 3 adults).£45.00 Price is per room, per nighten overtocht met de stena discoveryvertrek 13-05 Afvaarten Hoek van Holland - Harwich Afvaart Aankomst Stena Discovery 7:20 10:10Harwich - Hoek van Holland Afvaart Aankomst Stena Discovery 10:40 15:20 Prijs voertuig+1 ? 178,00 brandstoftoeslag ? 9,00 Annuleringsverzekering ? 14,00 Totale reissom ? 201,00 en ik heb ook nog een partytent staan van 4x4 mtr en evt ook nog een 8x4 mtren last but not least een profesionele biertap en gasbbq(word dan enkel de aanhanger mee ben ik bang) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee gaan maar heb het te druk met het huis. (vraagje kan ik me wel al aanmelden voor 2007) ik wens de mensen die wel gaan veel plezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Met eigen vervoer zal het er dit jaar (financieel) even niet inzitten. En overtocht. EN hotel voor een 2 á 3 nachten is me dit seizoen even te veel overtocht 200 euro minimum (als je HvH-Harwich neemt) en 2 nachtjes is ook al 150 euro .. 3 dus nog een 75 erbij .. is al snel 400+ euro... (al was het wel geweldig afgelopen jaar) misschien volgend jaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 wat zijn de exacte data van het evenement?het is toch 1 dag? dus te doen met 1 overnachting? of moet je minimaal 2x overnachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 wat zijn de exacte data van het evenement?het is toch 1 dag? dus te doen met 1 overnachting? of moet je minimaal 2x overnachten?datum: tis met pinksteren meestal maar kijk hiervoor eens op www.fitp.co.uk1 dag evenementmaar persoonlijk vind ik het prettig om dag 1 heen te rijden .(tis vanaf harwich toch een 200km .. plus de rest in NL naar Hoek van Holland) dan daar aan te komen.. en eventueel je auto te wassen/poetsenDag 2 evenementDag 3 aftaaien naar huis.. maar ja.. ik ken ze ook die 's morgens vroeg de eerste boot nemen .. dan tegen 11 a 12 daar aankomen op het evenement.. om vervolgens om 17:30 weer de boot terug te nemen (dus die 200km te rijden .. en al om 15:30 het terrein verlaten) net wat je wilt.. hoe dan ook scheelt het je alleen je overnachtingen.. de kosten voor de overtoch blijft (meestal) gelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts