Jeroen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Het geluid van Jeroen te hard? Niet als je erin zit, alleen aan de buitenkant... En ik ben ook maar iemand met één mening. Gelukkig hoor ik mijn auto bijna nooit van de buitenkant En de buren klagen niet als ik rustig de straat in kom rijden Ik merkte trouwens van het weekend wel het verschil in geluidsnivo toen ik met de auto van mijn ouders een lang stuk gereden had. Maar ja, da's ook een ouwelullen-bak MET geluidsisolatie en ZONDER sport-uitlaat Enne, meningen mogen altijd @Arno: Als je nog twijfelt kun je altijd even wachten tot Dutch het kan laten horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno Posted February 17, 2006 Report Share Posted February 17, 2006 Dat zou natuurlijk wel cool zijn ja. Voorlopig zal ik toch nog wel even moeten wachten. Heb net een klein fortuin uitgegeven aan mijn huis Maar medio dit jaar ga ik weer eens verder met deze gedachte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brambo Posted February 19, 2006 Report Share Posted February 19, 2006 hoiIk ben Brambo, heb een zwarte fiesta st van april 2005,Ik zou graag de motor willen tunen.Heeft er iemand toevallig informatie over een Cosworth D power kit voor mn motor op te drijven tot 230 pk.greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little VIPER Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 'k heb een uitlaatsierstuk laten lassen op mijn ST 't is een grotere "pijp" én hij hangt volledig recht. (ms-design) De reden dat ik geen uitlaat(demper) heb gestoken is de "controle" in België. Het wordt zó streng... Da'k mij dat gezeik wil besparen Cya! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadmanJP Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Netjes ziet er strak uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 waar doen ze moeilijk over in belgie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little VIPER Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 waar doen ze moeilijk over in belgie?De wetgeving op tunen is onlangs veranderd:om een voorbeeld te geven:-als er op je versnellingspook bv géén numertjes staan; wordt je al afgekeurd -Alles moet "origineel" zijn In principe zou een remus nog net mogen... Maar 'k voorkom liever Klote! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre b Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 waar doen ze moeilijk over in belgie?De wetgeving op tunen is onlangs veranderd:om een voorbeeld te geven:-als er op je versnellingspook bv géén numertjes staan; wordt je al afgekeurd -Alles moet "origineel" zijn In principe zou een remus nog net mogen... Maar 'k voorkom liever Klote!echt jo echt shit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatal_Fiesta Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Heb ik nog nooit gehoord als er geen nummertjes op je pookje staan dat ie afgekeurd wordt..... Zou je de volgorde van schakelen anders vergeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spandel Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Heb ik nog nooit gehoord als er geen nummertjes op je pookje staan dat ie afgekeurd wordt..... Zou je de volgorde van schakelen anders vergeten... nee maar bij een ongeluk ofzo moeten hulpverleners jouw auto wel kunnen verzetten...gaat zo moeilijk de 1 vinden als de nummers er niet opzitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Die zit ook bij elke auto anders natuurlijk K vindt het altijd een geweldige prestatie als je ziet hoe sommige auto's getunede zijn en dan nar de keuring moeten. Hoe ze dan omgebouwd worden. Gewoon niet normaal, k zou het er nie over voor hebben eerlijk gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin L Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 d'r zijn er veel die hun auto voor de APK weer deels "terugbouwen" hoor, vergis je daar niet in.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Voor wie wil weten waarom Belgenland sinds kort in beroering is:http://www.gummen.org/newforum/forum_messa...?mes_id=0929869 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 d'r zijn er veel die hun auto voor de APK weer deels "terugbouwen" hoor, vergis je daar niet in....Ja, dat weet ik, maar daar blijft het veelal bij: achterlichten en ander klein spul. Maar in belgië is het gewoon ziekelijk als je dat ziet. Sommige hebben eiglijk zowat een extra auto in onderdelen staan om te verbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little VIPER Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 Heeft er iemand van jullie al ervaring met het weghalen van de middendemper op de ST? En bv te vervangen door een passend stuk metaal? Ik wil nl. nog een vollere sound De "catvervanger" raden sommigen mij af, want hij zou problemen geven op de boordcomputer.Bij Milltek past de "vervangbuis" enkel op de uitlaat van Milltek. Je bent dus verplicht van hún uitlaat te kopen En dat wil ik niet.Greets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts