SuperMarioBros Posted April 1 Report Share Posted April 1 Hallo allemaal, ik heb een ford fiesta uit 2015 en sinds ik fotos heb gezien van andere autos die een led balk hebben boven het dashboard kastje, krijg ik het niet meer uit mijn hoofd en wil ik het ook. ik heb gezien dat je zowel OEM als Aliexpress hebt als opties. Ik ben even gaan onderzoeken maar ik heb begrepen dat OEM alleen rood van kleur is en dat je aftermarket kan gaan voor nog meer kleuren. in mijn auto is alle verlichting blauw en rood zal daar echt niet bij staan. Weet iemand of de OEM toevallig ook in het blauw bestaat? Of dat het misschien makkelijk aan te passen is? Overigens. Ik heb in de tussentijd een aftermarket universele 12volt ledstrip aangeschaft en aangesloten op de al bestaande aansluiting in mijn auto. (Moet ik eruit halen want is veelste fel s’avonds) Moest het programmeren met forscan anders was er geen stroom op dat stekkertje. Enige probleem is dat ik nu wel de optie heb gekregen in het menu, die staat uitgeschakeld, maar het ledstripje brand toch wel. Ik heb geen mogelijkheid om het uit te schakelen. Ik heb in forscan gezien dat je 4 opties hebt • With Ambient Aestetic pack 1 • With Ambient Aestetic pack 2 • With Ambient Aestetic pack 3 • With Monchrome Lightning ik heb pack 2 geprogrammeerd want met pack 1 was er geen optie in het scherm voor de sfeerverlichting. pack 3 en monchrome gaven geen stroom op het stekkertje. ik heb na het proberen van de verschillende packs eerst even mijn backup terug gezet van origineel waarna ik weer pack 2 erop heb gezet en de andere dingen die ik had aangepast. dus ledstrip brand. Sfeerverlichting optie aanwezig. Alleen de instelling gaat niet aan terwijl de ledstrip wel steeds aan is samen met het contact. Gaat pas uit als de auto opslot gedaan wordt (vind ik niet erg, maar wil het wel kunnen uitschakelen vanuit het menu) . hopelijk kan iemand mij helpen en excuses als mijn post te lang is 😅. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts