Thomasvk Posted March 23 Report Share Posted March 23 Hallo ik heb in september vorig jaar een fietsa 1.0 ecoboost hybride automaat gekocht, nou heb ik plotseling sinds een aantal weken terug het probleem dat mijn airco er spontaan mee stopt….. heb naar de garage gebeld en hun zeiden dat het met de accu spanning te maken had, heb de accu volledig opgeladen en het ging een paar dagen goed totdat de airco er weer mee stopte, na een rit van dik 40 min ging hij weer aan de gang….. heel eigenaardig probleem, heeft dit inderdaad met de accuspanning te maken? Toch te gek om los te lopen dat dan de airco er mee stopt…. Wat kan ik hier aan doen? Is het een kwestie van een nieuwe (evt AGM) accu erin zetten en klaar of?? Want dit is natuurlijk gruwelijk K* dat je airco het gewoon 45 min niet doet…. hoor graag van jullie gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gompy Posted March 27 Report Share Posted March 27 On 23-3-2025 at 23:27, Thomasvk said: Hallo ik heb in september vorig jaar een fietsa 1.0 ecoboost hybride automaat gekocht, nou heb ik plotseling sinds een aantal weken terug het probleem dat mijn airco er spontaan mee stopt….. heb naar de garage gebeld en hun zeiden dat het met de accu spanning te maken had, heb de accu volledig opgeladen en het ging een paar dagen goed totdat de airco er weer mee stopte, na een rit van dik 40 min ging hij weer aan de gang….. heel eigenaardig probleem, heeft dit inderdaad met de accuspanning te maken? Toch te gek om los te lopen dat dan de airco er mee stopt…. Wat kan ik hier aan doen? Is het een kwestie van een nieuwe (evt AGM) accu erin zetten en klaar of?? Want dit is natuurlijk gruwelijk K* dat je airco het gewoon 45 min niet doet…. hoor graag van jullie gr Je auto is dus +/- 3 jaar oud. Valt deze niet binnen de garantie? Check je kenteken via onderstaande link. KLIKKERDEKLIK... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisM Posted June 27 Report Share Posted June 27 Ha Thomas! Ik heb precies hetzelfde probleem... mijn accu loopt ook snel leeg. Wij rijden ook weinig met onze auto.. alleen helaas doet ook een lange rit onvoldoende om onze accu op te laden, zodat de accu het weer doet. Wat heb jij er aan gedaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts