deafmazter Posted March 13 Report Share Posted March 13 Hoi, Mijn Fiesta geeft steeds een melding van de bandenspanning. Als ik de melding reset, verdwijnt deze tijdelijk, maar komt uiteindelijk weer terug. Op internet heb ik gelezen dat de OEM-velgen sensoren bevatten. De velgen die nu op de auto zitten, zijn aftermarket, dus vraag ik me af of hier wel sensoren in zitten en of de juiste sensoren überhaupt geïnstalleerd zijn. Kan het kloppen dat dit de reden is voor de melding? De banden hebben namelijk voldoende luchtdruk en verliezen geen lucht. Hoor het graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted March 13 Report Share Posted March 13 Kan 3 dingen zijn, of de verkeerde sensoren, of geen sensoren, zoals je zegt, of de batterijen van de sensoren zijn leeg. Je zou om van de meldingen af te willen, zonder de sensoren te plaatsen/vervangen, deze ook uit kunnen zetten met Forscan Link to comment Share on other sites More sharing options...
deafmazter Posted March 13 Author Report Share Posted March 13 Keesevo, thaaaaaaaaaanks. Ga het is proberen via Forscan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts