deafmazter Posted March 13 Report Share Posted March 13 Hoi Leden, Mijn vriendin heeft een rode fiesta uit 2017. Helaas ben ik er nog niet achter hoe ik het vebruik van haar auto kan zien. Een andere vriend van me heeft ook een fiesta uit 2015 en heeft een 'Trip' knopje. Deze heeft mijn vriendin haar fiesta echter niet, dus zit deze optie er dan niet op? Of kan ik via het systeem ergens nog mijn vebruik achterhalen? Alvast bedankt :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted March 13 Report Share Posted March 13 Waarschijnlijk is het een 1.0 Style uitvoering: Die optie zit er niet op, maar is er wel op te maken: Activeren met Forscan En andere richtingaanwijzer inbouwen, circa €25: https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/onderdeelnummer/8a6t13335bc/onderdeel/richtingaanwijzer-schakelaar/ Inbouw: Link to comment Share on other sites More sharing options...
deafmazter Posted March 13 Author Report Share Posted March 13 Thanks legend, heb ik wat om te sleutelen. Ga het is aan mevrouwtje voortleggen.:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts