JasonFiesta Posted March 3 Report Share Posted March 3 Hallo forum leden, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb pas een Fiesta 7.5 aangeschaft. Dit is de eerste fiesta die ik gekocht heb met trekhaak. Opzich geen probleem, totdat je de auto in z’n achteruit zet. Dan worden de parkeersensoren helemaal gek. Op YouTube heb ik een paar filmpjes gezien waarin mensen de auto programmeren om de trekhaak te negeren. Kan een van jullie dit of hebben jullie hier ervaring mee? Hoor graag meer van wat jullie denken! Alvast bedankt! Jason Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted March 10 Report Share Posted March 10 Heb hetzelfde gehad bij de wel Focus MK3.5, wel alleen als er een aanhanger achter zat. Waarbij ik toen 2 dingen moest programmeren de trailer Towbar en de Trailer module. Al had ik daar wel de mogelijkheid om de parkeersensoren handmatig uit te zetten. Maar nu zijn ze met een aanhanger automatisch uitgeschakeld en de parkeersensoren voor werken nog wel. Ik ga er van uit dat het bij de Fiesta ongeveer hetzelfde werkt. Alleen bij jou doet ie het dus altijd, omdat ie tegen de trekhaak aankijkt, als ik het goed begrijp. Twijfel of het dan met bovenstaande opgelost kan worden, eigenlijk is de trekhaak dan niet goed. Maar is een kwestie van proberen dan. Zag ook wel een filmpje dat de parkeersensoren altijd uitgeschakeld worden, je bent dan van het gepiep af, maar je hebt dan ook niks meer aan je sensoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts