Maurik Red Edition Posted February 27 Report Share Posted February 27 Hallo allemaal, Ik ben Maurik, bijna 21 jaar en na een paar jaar een deelauto te hebben gehad was ik toen aan m'n eigen auto. Dus ik heb zonder goed onderzoek een fiesta 1.0 ecoboost 140pk red edition gekocht. Achteraf bij een garage distributieriem laten vervangen en een grote beurt gedaan waarbij veel is vervangen. Maargoed rijdt nu lekker. Snel pittig autootje. Ik ben van plan hem lekker te gaan tunen qua uiterlijk en zover mogelijk qua mijn leeftijd en vermogenslimiet en natuurlijk motorisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted February 28 Report Share Posted February 28 Welkom bij de Fc, veel veilige km's gewenst....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeverDespair Posted February 28 Report Share Posted February 28 Welkom bij de Fc, veel veilige km's gewenst....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted March 1 Report Share Posted March 1 Mooie auto hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now