jdjta Posted Tuesday at 14:05 Report Share Posted Tuesday at 14:05 Eindelijk is het zover en heb ik even de tijd om de aanmelding af te ronden op het forum en me even voor te stellen. Ik ben Jeroen, 40 jaar oud en sinds enkele maanden de trotse eigenaar van deze Fiesta ST MK7(.5). De auto is van oktober 2015 (MY2016) en er staat nu bijna 119.000 km op de teller. Zelf heb ik er in 2 maanden ongeveer 3.500 km mee gereden en elke kilometer met een grote glimlach op mijn gezicht. Tot nu toe is de auto nog standaard (behalve de pookknop, zie onder). Ik twijfel over een stage 1 tuning maar tot nu toe niet het gevoel dat ik kracht tekort kom maar soms wel dat ik pas vanaf de 3e versnelling echt lekker door kan trekken en ik dus erg snel/veel moet schakelen in de lage versnellingen. Verder probeer ik de auto elke week even met de hand te wassen wat met een witte auto in combinatie met het winterse weer geen overbodige luxe is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted Tuesday at 21:34 Report Share Posted Tuesday at 21:34 Mooie wagen, veel plezier ermee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted Wednesday at 17:17 Report Share Posted Wednesday at 17:17 Welkom hier. Stage 1 maakt hem echt al meteen een hele andere auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts