Marco 1.25 93pk Posted January 26 Report Share Posted January 26 Wie kan me het antwoord geven Ford fiesta trend januari 2011 5 deurs, Ik wil graag speakers in de achterdeur aansluiten. Hoever ben ik al gekomen. Achterdeur speakers heb ik al origineel liggen. Radio is al geactiveerd op 6 speakers dus heeft nu fader. In de linker B stijl gekeken en daar zit een stekker in een doorvoer gestoken met daarin diverse draden stuk of acht. Waarvan vervolgens achter het deurpaneel in de deur nog maar 4 samengebonden draden lopen richting centrale vergrendeling motor. Overige draden komen namelijk niet in de deur uit ? Wat kleuren betreft zouden die bewuste draden vermoedelijk voor de speaker zijn. Maar hoe ga ik die dan aansluiten ? Heeft iemand dit al een gedaan of uitgezocht wie kan me daar meer over vertellen. Gr Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted January 26 Report Share Posted January 26 Hier staan de kleuren voor de speakers, als je die nog niet gevonden had. Maar ik begrijp dat je geen stekkers hebt? Hier zie ik wel stekkers voor op de speakers: https://www.audiovolt.nl/product/speaker-adapter-kabel-2x-ford-s-max-c-max-fiesta/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts