bestchoice Posted January 25 Report Share Posted January 25 Goedemiddag, Nieuw lid hier😄 ben trotse bezitter van gewone zwarte ford fiesta 1.0 ecoboost uit 2014.helemaal verliefd op dat ding. Vandaag ff zwarte richtingaanwijzers gemonteerd in mijn spiegels en vorige week ff tussenconsole geplaatst binnen.ford logo achter en voor vervangen door all black logo.wat eraan zit te komen en ik uit laat voeren in nootdorp bij mebu: volgende maand nieuwe distrubutie en oliepomp en waterpomp.ik wil hem max 3 cm verlagen,velgen poedercoaten in wit en brede sloffen,open luchtfilter ( in box) rs spoiler achterkant,mudflaps achter en voor,ramen voor nog licht teinten ( doorschijnbaarheid tuurlijk min 55%) kameleonfolie blauw voorruit,uitlaat vervangen straigtpipe met cat van maxton.geluid binnen upgraden met basbox want vind standaard geluid top.zit te twijfelen over middenconsole upgrade! Iemand hier ervaring mee? Staat het mooi ( bedoel middenconsole digitaal) zie ernaar uit foto's hier te zien van andere auto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted January 26 Report Share Posted January 26 Ziet er mooi uit! En wilde plannen allemaal😄 Met middenconsole bedoel je neem ik aan het SYNC scherm vervangen door een TESLA scherm? Hier zijn wel filmpjes op Youtube over te vinden: Verder zou je er nog mistlampen op kunnen zetten. En, als je dat misschien nog niet hebt, uitgebreidere trip computer met buitentemperatuur Fiesta's zonder mistlampen hebben dat vaak niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts