huntedjohan Posted January 5 Report Share Posted January 5 hallo allemaal ik ben sinds gisteren bezitten van een gebruikte ford fiesta mk7 van 2009. Ik zocht voor woon/werk verkeer een goedkope en lichte auto, die ook zuinig moest zijn. Mijn eerste auto liefde is alfa romeo, maar die zijn over het algemeen niet echt licht, en vaak ook niet heel zuinig. dus na veel zoeken kwam ik een ford fiesta tegen. en tegen mijn eigen verwachting in toch gaan kijken, en jawel gekocht. het is een 1.25 ghia uitvoering, kleur is donker grijs, gewoon standaard 15 inch velgjes, maar ondanks paar krasjes en een klein deukje ziet de auto er zeer goed uit. heeft een hoge km stand van 270K, maar onderhoud ziet er goed uitgevoerd uit, en ik zal waarschijnlijk nog geen 5000km per jaar rijden, dus ik hoop hier toch een aantal jaar van te kunnen genieten. de auto is verder goed uitgevoerd met cruise control en climate control. daarnaast zit er een ali epxress android 12 audio systeem in. of ik hier heel blij van word weet ik nog niet, heb het gevoel dat ik qua info van auto en instellingen 1 en ander misloop. maar dat gaan we uitvogelen. Wie ben ik? johan van den Brink, woonachtig in kootwijkerbroek nabij barneveld. 47 jaar, getrouwd en samen 3 kids. waarom lid geworden? ik vind het leuk om met anderen te praten over auto's, en dit soort plekken kunnen geweldige bron van informatie zijn bij vragen omtrent auto. Foto's van mijn ford fiesta volgen. staat nu vol onder de sneeuw :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts