Hollender Posted December 20, 2024 Report Share Posted December 20, 2024 Dag allen. Voor mijn Fiësta uit 2007 wil ik een en ander veranderen aan het audiosysteem. Eerst en vooral wil ik een bluetooth reciever via de aux ingang aansluiten. Hiervoor heb ik een geschakelde plus en massa nodig. Waar haal ik die het gemakkelijkst vandaag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hollender Posted December 27, 2024 Author Report Share Posted December 27, 2024 Ik heb het ondertussen kunnen oplossen. Ik heb de radio er uit genomen en aan de stekker gemeten welke kabels geschakelde plus was en welke de massa. Deze dan doorgeknipt, kabelschoentjes er tussen gezet en daar mijn aansluiting mee gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gompy Posted December 27, 2024 Report Share Posted December 27, 2024 6 hours ago, Hollender said: Ik heb het ondertussen kunnen oplossen. Ik heb de radio er uit genomen en aan de stekker gemeten welke kabels geschakelde plus was en welke de massa. Deze dan doorgeknipt, kabelschoentjes er tussen gezet en daar mijn aansluiting mee gemaakt. 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts