Leon Fiesta Posted November 20 Report Share Posted November 20 Te koop wegens verkoop auto: vier goede Continental winterbanden in de maat 205/45 R17 V XL. Profiel heb ik op één band (snel) gemeten met een euro muntstuk, zie foto. De velgen betreffen originele Ford Fiesta ST-line lichtmetalen velgen. Steek 4x108, naaf 63,4 mm, ET 45. Velgen inclusief bijbehorende zwarte Ford naafkapjes en met TPMS-sensoren. Velgen zijn in zo goed als nieuw, recht en gebalanceerd. Direct klaar voor gebruik dus, op de auto monteren en rijden. Nieuwprijs van één enkele velg bij Ford is 300 euro per stuk (exclusief banden, montage etc.), bieden naar waarde a.u.b. Zie ook de website van Ford zelf: Ford webshop Let op: foto bevat nog de voormalige Michelin zomerbanden, die zitten er dus niet op! Dit betreft een oude foto! De wielen liggen in opslag (niet bij mij thuis) en zijn per direct beschikbaar. Op verzoek kan ik eventueel extra foto's maken. Zie ook mijn marktplaats advertentie (voor meer foto's): klikkerdeklik Vraagprijs: 800 euro. Voor leden van hier is een forumprijsje bespreekbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Fiesta Posted November 25 Author Report Share Posted November 25 Deze mag alvast op slot, zijn gereserveerd (en zo goed als verkocht). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts