Jump to content

Flocken

Kevinio
 Share

Recommended Posts

erg mooi .. tot het gaat slijten door gebruik .. en trust me.. dit slijt 100x sneller dan een plastic dashboard

Wat doe jij almaal met je dashboard Jur? :roll:

Door de G-krachten vliegen de Flocken er bij hem vanzelf af :P

erg mooi .. tot het gaat slijten door gebruik .. en trust me.. dit slijt 100x sneller dan een plastic dashboard

Wat doe jij almaal met je dashboard Jur? :roll:

met het dash zelf. niet zo veel, maar bijv de stuurkolom .. wie heeft er geen sleutelhanger aan zijn sleutel zitten die tegen de stuurkollom aan zit ?

ook de boven zijde van bijv deurpanelen .. wie legt zijn elleboog er niet eens een keer op (onbewust) ..

zo zit ik (in bijna elke auto) met mn benen 'gevouwen' tegen het middenconsole aan.. of het nu een mondeo is.. of een fiesta.. mn armen zijn toch blijkbaar korter dan mn benen .. dus moet de stoel op een bepaalde stand staan.

Als deze onderdelen ge'flocked' zijn.. is dat er in no time vanaf..

• 5 months later...

Kick-van-de-week, maar wel een leuk topic om nog eens naar boven te halen :) Flocken ziet er namelijk best leuk uit en ik denk dat de meeste van de 'nieuwere' leden dit nog niet gezien hebben :):duim:

Dat flocken wordt volgens mij vooral gebruikt in de rallysport, omdat het dashboard bij sterk zonlicht soms kan hinderlijk kan glimmen. Die dashboards worden dan in het zwart behandeld.

het ziet er wel leuk uit, al heb ik ook wel het idee dat het in een lichte kleur errug besmettelijk is, zwarte strepen en vegen enzo, op je dashboardkastje bijvoorbeeld.

vind dat beige er wel mooi sportief uitzien. Alleen inderdaad jammer van dat zwart op het stuur. Verder vind ik de prijs wel aardig hoog.maar dat is persoonlijk :) (spuiten is voor mij namelijk veel goedkoper)

Share

• Create New...