Sjaako Posted August 27 Report Share Posted August 27 Hi Fiesta liefhebbers, Ik heb sinds en jaar voor mijn vrouw een Fiesta 1.25 1996 met niet al te veel kilometers. Een leuk ding om in te rijden, lekker "old school" maar wel wat aan moeten sleutelen na zeer lange stilstand. Heb een paar dingetjes moeten vervangen afgelopen jaar zoals brandstofpomp, water pomp, thermostaat, MAF Sensor, koppelingsplaten, remslangen,distributieriem, multi belt. Uiteindelijk doet ie het prima hoor zou zomaar weer een paar jaartjes veilig mee moeten kunnen. Nou op 1 ding na dan, de temperatuur meter slaat vol uit bij ingeschakeld contact.Dat is dan weer jammer. Stekker temp sensor los gemaakt nog steeds zelfde probleem, sensor kabeltjes gemeten: 4,6V en aarde, oke lijkt mij. Tegen beter weten in toch ook maar temp sensor weerstand gemeten 22K ohm,lijkt oke geen sluiting aanwezig. Motor managment stekker rechts voor bekeken/gemeten pin 7 : aarde - pin 8 : 4,6V. Tot daar lijkt oke...? Tja dat lijkt dan weer een lastig gevalletje te worden richting dashboard ben ik bang, een elektrisch schema of wat tips en tricks zijn van harte welkom. Groet Sjaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts