Nibor Posted August 19 Report Share Posted August 19 Goeiendag, Ik heb een fiesta uit 2019 zonder cruise control, maar wel met de bekende “limiter”. Nu heb ik online gelezen dat je deze kan vervangen voor een andere module met cruise control. Ik heb ook even de ford dealer(hedin) gebeld om dit te checken, maar die geeft aan dat dit dus niet mogelijk is en wist van niks af. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted August 19 Report Share Posted August 19 Heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens dit Spaanstalige filmpje, moet het kunnen: Te koop als set op AliExpress Alleen linkerzijde van de knoppen Of hier laten inbouwen: https://www.woutbouman.nl/blog/ford-fiesta-mk8-cruise-control-retrofit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielsicq Posted August 20 Report Share Posted August 20 Kan bevestigen dat dit werkt. schakelaar vervangen en om programmeren met bijv forscan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts