Jump to content

Waarschuwingslampje en melding in display van achterklep gaan niet weg

Jos72
 Share

Recommended Posts

Ford Fiesta 2009 hatchback.  De achterklep is goed dicht maar waarschuwingsmelding in display en het lampje in meterunit blijft branden. Bij bobbels in weg soms weer uit, dan weer aan. Achterklep meermaals dicht gedaan. Sluit uitstekend.  Hoe kan ik de melding uitzetten of anders het probleem oplossen?

• 9 months later...

Dank je wel voor het plaatsen van deze vraag. Ik wordt hoorndol van dat geluid. Nu is het zelfs zover dat ie aanblijft en de accu leegtrekt. Terwijl de auto op slot is. Hij blijft dus aan. Hoop dat ik het met het vervangen van de schakelaar opgelost heb. 

Ik heb de klikker( mini schakelaar) vervangen. Alles los gehad en nageleken. Het was een even weg maar hij doet weer precies hetzelfde. Nog tips? Alles is perfect aan deze auto behalve dit.

ik had m  al besteld van aliexpress. 4,-

On 24-4-2025 at 13:48, Bart ST said:

Check ook even Winparts.nl, die kunnen ze ook hebben voor een stuk minder dan een dealer.

Zo ook Aliexpress.

Het probleem is 100% het slot. Ik heb hem ingespoten met contactspray. De melding was meteen weg. Heb hem wel een heel nieuw slot gegeven om te voorkomen dat het nogmaals terugkomt. 💪🏼. Heb er echt alles nieuw inzitten nu 😂

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...