Marco 1.25 93pk Posted June 3 Report Share Posted June 3 Ik ben sinds een paar weken lid van het Fiesta forum ik heb mij daar ook voorgesteld. Ik ben sinds kort in het bezit van een fiesta trend 1.25 60pk uit 2011, ik heb deze laten tunen naar zeg 93pk. En ben wat kleine dingen aan het aanpassen. Nu begreep ik op het forum her en der dat dit model wat voorbereidingen heeft die geactiveerd kunnen worden. Te weten cruise control zou bij dit model al voorbereid te zijn in het stuur en tripsensor / buitentemperatuur. Voorbereiding zit al achter de onderste gril. Moet schijnbaar alleen geactiveerd worden en dan een sensor erin. Op het display zie je al vaag dat deze al voorbereid is 3 regels. Is er iemand die dit kan uutvoeren rond om utrecht misschien en wat zouden de kosten zijn om een en ander te activeren ? Mvg Marco O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco 1.25 93pk Posted June 9 Author Report Share Posted June 9 Vandaag bij Keesevo geweest, hij heeft mij goed geholpen. Heeft Cruiscontrol, trip , temperatuursensor, en carjack geactiveerd. Nu nog pookje en Cruiscontrole knop bestellen en we zijn weer een mooie uitbreiding verder. Kees bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
keesevo Posted June 9 Report Share Posted June 9 Ja, was gezellig Marco! Leuk dat het meeste gelukt is. Nu nog het echte werk, het inbouwen van de CC en de sensor, ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco 1.25 93pk Posted June 9 Author Report Share Posted June 9 Jou je op de hoogt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco 1.25 93pk Posted June 18 Author Report Share Posted June 18 Cruise controle benodigdheden binnen, temperatuur sensor besteld, en hendel met trip functie besteld. Cruise control vandaag proberen in te bouwen. Leve Ali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts