GuyDD Posted March 16 Report Share Posted March 16 Hey allemaal, Ik ben op zoek naar dakdragers voor op mijn Fiesta ST MK7 2015 3-deurs. Deze zijn nergens nog nieuw te verkrijgen. Op een Engels forum had ik het volgende gevonden. Thule roof bars 761 Thule rapid fitting kit 1503 Thule foot pack 754 Thule 774 short roof adapter Iemand nog een set liggen die hij/zij eventueel wil verkopen? Of kunnen jullie mij vertellen hoe ik er nog wel aan zou kunnen geraken? Ik zou er enorm mee geholpen zijn omdat mijn vriendin deze zomer wil gaan kamperen maar ik alles niet in de auto krijg. (Happy wife, happy life 😅) Ik kijk uit naar jullie reacties. Groeten, Guy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupers38 Posted April 1 Report Share Posted April 1 Hey hoi! Ik heb nog een originele set liggen! Je mag me gerust appen; 0636593245 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuyDD Posted April 2 Author Report Share Posted April 2 Is dat een Belgisch of Nederlands nummer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts