Jump to content

Retrofit Sport mode knop op stuur Fiesta St MK8


Recommended Posts

Hallo,

ik weet dat dit een aantal keer eerder uitgevoerd is en wou hier graag wat meer over weten.

Ik heb op mijn stuur de sportmode knop laten monteren maar krijg het niet aan de gang. ik heb zowel de Ford dealer als een specialist gevraagd. De Ford dealer had gezegd dat het wel zou lukken maar eigenlijk na montage belden ze al op dat hij natuurlijk niet werkte en dat ik er simpel gezegd zelf achteraan moest.. nu ben ik bij een andere specialist geweest en die heeft de knop inmiddels zo goed als werken gemaakt, ik kan in iedergeval weer in het menu, de OK knop werkt weer net zoals voice control, muziek etc. Helaas geen succes met de Sport knop en de Mode knop.

Iemand die dit eerder heeft uitgevoerd of informatie over heeft of ik kan kijken of mijn auto dit eventueel kan? ik heb zelf helaas geen laptop of tablet of iets om de auto aan te sluiten en rond te stoeien in Forscan maar als iemand me op weg kan helpen of dit kan programmeren dan hoor ik het graag.

Mvg

Chiel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Alweer een tijdje geleden maar staat het aanbod nog steeds? Ben binnenkort in de buurt en dacht er opeens aan. 
 

Verder nog iets wat ik moet controleren of het überhaupt kan werken? Knoppen etc zijn al geïnstalleerd. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...