AtM Posted December 10, 2023 Report Share Posted December 10, 2023 Hi, Ik ben nu een jaar of 4 een blije berijder van één van de laatste Mk6 Fiesta's, van eind 2016. Ik wil een update doen van het kaartmateriaal en heb daarvoor een Ford account aangemaakt. Om een of andere reden begrijpen de Ford website en ik elkaar echter niet. Op zoek naar de SYNC update die éérst moet gebeuren (naar V5.10 volgens mijn account) loop ik steeds in rondjes en wordt uiteindelijk doorverwezen naar een dealer. Volgens mij zou je dit ook zelf via de USB interface moeten kunnen updaten, maar dan moet je wel eerst de bestanden hebben. Om een of andere reden wil Ford dit kennelijk niet. Heeft iemand hier ook deze ervaring? Wat is een work-around? Bij voorbaat dank, Arjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted December 12, 2023 Report Share Posted December 12, 2023 IK ben bang dat je met dit systeem toch echt naar de dealer toe moet gaan dit is toch nog met een SD kaartje?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragunov Posted December 16, 2023 Report Share Posted December 16, 2023 Sync2 wss dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts