Jump to content

Even voorstellen

ChrisV01
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Chris, ben 35 jaar jong en ik ben sinds een uur of 2 de trotse eigenaar van een Ford Fiesta 1.3-8V Futura XL uit 2008! Ik woon in Noord-Brabant, ben 2 jaar werkzaam geweest in de automaterialen industrie, ben tegenwoordig hulpverlener in de zorg en in mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om apparaten uit elkaar te trekken en te repareren, muziek te produceren in mijn muziekstudio, te gamen of gewoon te chillen..

Ik heb mijn nieuwe occasion aan moeten schaffen vanwege het feit dat mijn vorige auto financieel total loss is verklaard. Dit was een Renault Twingo 1.2 Initiale uit 2002 en deze was motorisch gezien niet meer te redden aangezien 2 van de 4 cilinders het vrijwel niet meer deden..

Ik heb sinds ik mijn rijbewijs heb in vrij veel verschillende auto's gereden, aangezien ik steeds het geluk had dat mijn vorige auto's van alles mankeerde.. De meeste reparaties aan mijn vorige auto's hadden te maken met de versnellingsbak, koppeling, vreemde storingen of motorische problematiek. 

Ik heb vaak franse auto's gereden en nadat de zoveelste franse wagen in elkaar liep was ik dat goed zat, dus vandaar dat ik nu voor deze Ford Fiesta ben gegaan. 

Mijn nieuwe Fiesta heeft 120.000km op de teller en volgens de rapportages die ik in heb kunnen zien zijn hier nooit echt grote problemen mee geweest. 

Ik moet eerlijk zeggen dat deze auto erg robuust aanvoelt en dat hij voor zover ik er nu mee heb mogen rijden strak op de weg ligt, heel goed schakelt en vergeleken met andere auto's uit mijn verleden dus ook echt wel fantastisch lijkt te rijden! 

Het is echt een hele nette occasion en van binnen lijkt de auto wel als nieuw. In het motorcompartiment ziet alles er ook zeer netjes uit en er is op 5 kleine plekjes na verder geen oppervlakkige roestvorming te zien. 

Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik in de toekomst van plan ben om er een andere radio, speakers, versterker en misschien nog een subwoofer in te gaan bouwen. Maar voorlopig ga ik daar nog niet aan beginnen. 

De radio (volgens mij een standaard 2-DIN Ford6000CD met multimedia voorbereiding) en de speakers die er in zitten zijn voor zover ik het heb getest helemaal niet zo verkeerd, maar ik wil graag muziek van Spotify afspelen via mijn Samsung S22, dus vandaar dat ik hier een account heb gemaakt.. 

Er zullen vast wel leden zijn die tegen hetzelfde aan zijn gelopen, dus ik ben benieuwd wat er allemaal mogelijk en handig is om dat te doen!

Ik vind het tof om te zien dat er een Fiesta Club bestaat! Wellicht dat ik hier in de toekomst stukken zal gaan schrijven over mijn bevindingen met deze auto of over dingen waar ik wellicht tegen aan loop, want ik vind het leuk om mezelf daar mee bezig te houden. 

Nou, wie weet spreek ik jullie nog wel op dit forum!

Greetz,

Chris