Davon Posted November 12, 2023 Report Share Posted November 12, 2023 Mogguhh, ik ben Davon, 19 jaar en trotste eigenaar van een ST150 fiesta met de bijpassende naam "Relmuis". Een tijdje terug heb ik hem aan laten pakken door Mebu in Hoofddorp met een volledig Scorpion uitlaatsysteem en stage 2 software. samen met een setje OZ Racing velgen, eibach veren en wat styling hier en daar vind ik dit een heel gaaf autootje worden. Zo nu en dan ben ik op het circuit te vinden en daar zijn de std remmen het niet zo mee eens (daar later meer over) maarja die hebben niks te willen. Ik doe mee aan dit forum om wat meer info te krijgen over Fiesta`s en wat te delen van mijn avonturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielM Posted November 12, 2023 Report Share Posted November 12, 2023 Welkom! 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted November 13, 2023 Report Share Posted November 13, 2023 Welkom hier, ik heb altijd een zwak voor deze ST-tjes gehad. Geniet ervan, hij staat er mooi bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts