bluefiestaMax Posted November 7 Report Share Posted November 7 hallo mede-fiestaliefhebbers, Ik zou graag mijn fiesta willen tunen naar stage 1. Nu zijn er 1001 verschillende bedrijven die dit doen alleen weet ik niet zo goed waar ik op moet letten. Wie kent er een goed bedrijf in omgeving Eindhoven die mij kan helpen om dit te realiseren? groetjes Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatgraver Posted November 12 Report Share Posted November 12 Je zou het eens kunnen vragen bij House of Cars. Die hebben weer contact met een vaste tuner die echt de tijd neemt voor iedere auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted November 13 Report Share Posted November 13 Ligt een beetje wat je belangrijk vindt. Wat mij betreft zijn REVO en Mountune het hoogst aangeschreven maar iets duurder. Je kan volgens mij op vrij veel plekken een stage1 remap voor je Fiesta regelen. Ik raad Mebu aan, die hebben ook nog andere remaps naast REVO dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts