Jump to content

Android radio issue, help?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een Fiesta uit 2010 waar ik een, ik weet het, een android radio heb ingebouwd.

Android auto werkt, Stuurwielbediening werkt, ik krijg ook open deur meldingen enzovoorts. Allemaal prima.

Echter het normale radio paneel geeft geen licht meer en doet ook niks. Iemand een idee hoe ik dit werkende moet krijgen?

Alvast bedankt voor tips!

• 1 month later...
On 5-11-2023 at 13:09, Rick1987 said:

Hallo allemaal,

Ik heb een Fiesta uit 2010 waar ik een, ik weet het, een android radio heb ingebouwd.

Android auto werkt, Stuurwielbediening werkt, ik krijg ook open deur meldingen enzovoorts. Allemaal prima.

Echter het normale radio paneel geeft geen licht meer en doet ook niks. Iemand een idee hoe ik dit werkende moet krijgen?

Alvast bedankt voor tips!

https://sweet-bonanza-slot.net/nederland/

Hoi! Het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is met de voeding of de aansluiting van het originele radio paneel. Heb je gecontroleerd of alle kabels goed zijn aangesloten en of er geen losse of beschadigde draden zijn? Soms kan het heraansluiten van de kabels helpen. Een andere mogelijkheid is dat de installatie van de Android radio de instellingen van het originele paneel heeft verstoord. Misschien moet je de instellingen van de radio resetten of de auto elektronica opnieuw configureren

• 2 years later...
 Share

• Create New...