Djangootje Posted November 3, 2023 Report Share Posted November 3, 2023 Goeiedag, Ik heb een vraag over mijn Ford fiesta mk7 bouwjaar 2009, ik wil graag een subwoofer met een goede Bass hebben die niet te te heftig is, zelf luister ik (Uptempo en hardstyle) dus die subwoofer is voor mij wel een essentieel onderdeel. Weet iemand een goede subwoofer combi (sub + versterker) en hoeveel me dat eventueel gaat kosten. Alvast hartelijk bedankt! Mvg, Djangootje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisV01 Posted November 17, 2023 Report Share Posted November 17, 2023 Ik ben hier nieuw maar ik heb wel een beetje ervaring met het inbouwen van audio systemen.. De vraag is echter: Wat voor soort subwoofer wil je het liefste inbouwen en hoeveel moeite wil je hier voor doen? En wat voor radio zit er nu in je auto? Zijn er al kabels getrokken? Wil je een grote subwoofer met bekisting in je kofferbak bouwen? Of ga je liever voor een actieve subwoofer met ingebouwde versterker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djangootje Posted November 24, 2023 Author Report Share Posted November 24, 2023 Hey Chris, Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk houden, Kabels door de auto trekken oke..., maar het liefste gewoon een simpele Subwoofer die niet al te duur en moeilijk is, dus later we zeggen een Subwoofer met ingebouwde versterker. Zelf heb ik de standaard radio van Ford, echter ben ik bezig met het zoeken voor een Android auto radio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisV01 Posted November 24, 2023 Report Share Posted November 24, 2023 42 minutes ago, Djangootje said: Hey Chris, Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk houden, Kabels door de auto trekken oke..., maar het liefste gewoon een simpele Subwoofer die niet al te duur en moeilijk is, dus later we zeggen een Subwoofer met ingebouwde versterker. Zelf heb ik de standaard radio van Ford, echter ben ik bezig met het zoeken voor een Android auto radio. Ik ben zelf ook aan het kijken voor een dubbel din autoradio maar heb daar nu nog ff geen geld voor. Ik heb zelf een actieve subwoofer van Pioneer gehad voor onder je stoel en dat was echt een goed ding, ook plug-and-play.. En daarnaast ook goed geluid voor zon klein ding... Geen idee of dit een betrouwbare site is hoor, maar dit is de opvolger van de sub die ik toen had https://www.venderparts.nl/pioneer-ts-wx130da-actieve-subwoofer-160watt.html?channable=002ad7696400313231333337303132a5&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAsIGrBhAAEiwAEzMlC6vgx4IGqmj2jm0ckEmQuAbjKWdblgcoSBKNnpa2PAU8BBIY4fEBqxoCHTsQAvD_BwE Deze was ook heel makkelijk aan te sluiten en weg te werken, dus misschien dat dit een optie voor je is! Ik heb er iig jaren plezier van gehad 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts