BlueFiestaPG Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Beste leden, Nu inmiddels 1.5 week zo goed als tevreden eigenaar van mijn Fiesta MK8 ST-Line. Langzamerhand kriebelt het toch om het een en ander te upgraden. Rode remklauwen kosten 50 per stuk dus zijn goed te doen. K&N inleg filter heb ik besteld. Misschien dat ik er een open air filter van maak later. Gezien de auto al best sportief is uitgevoerd ben ik benieuwd naar wat jullie aanraden als upgrades waarbij je niet gelijk uren aan het sleutelen bent maar wel wat leuker geluid hebt of wat extra performance. Sleutel ervaring heb ik wel ietjes maar niet heel veel. Ik zou misschien wat met de uitlaat willen doen. Ik wil absoluut geen herrie bak (ik mag dan wel 22 zijn maar ik heb géén behoefte aan een pauperbak), maar gewoon wat sportief gebrom. Ook daarbij ben ik benieuwd naar wat jullie aanraden. Met vriendelijke groet, Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels98 Posted October 14, 2023 Report Share Posted October 14, 2023 Hier de meest laagdrempele upgrade die je kan doen: https://nl.aliexpress.com/item/1005004828222306.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.52.5b0579d2gtbM1X&gatewayAdapt=glo2nld, hahaha. Ik heb zelf de kleuren 'black white line' en 'grey' en vind het een mooie toevoeging. Zeker aangezien ik het harde plastic van de originele sleutel wat aan de degelijke kant vind. En het biedt net even dat extra beetje bescherming en grip. Ik heb in het verleden veel Ali Express meuk besteld voor mijn auto's, maar dit schaal ik toch liever niet onder meuk. Ik vind ze zeer geslaagd. Voor mijn eigen MK8 ben ik ook nog zoekende naar wat leuke upgrades, maar ik merk wel dat ik het meeste afbreuk vind doen van de auto. Ook zijn sommige dingen weer niet fraai voor een 100 of 125 pk ST-Line. Dan moet je sommige dingen ook gewoon niet doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels98 Posted October 14, 2023 Report Share Posted October 14, 2023 Wat ik overigens nog wel een dikke upgrade vind, zijn de 18 inch Ford Fiesta Rock Metallic Machined velgen! https://www.ford-accessoires.nl/wielen/lichtmetalen-velgen/lichtmetalen-velg-18"/2237392 Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted October 16, 2023 Report Share Posted October 16, 2023 Is het een Mild hybride, zo ja die kunnen wel eens een probleem geven naar een chip tuning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiestaPG Posted October 16, 2023 Author Report Share Posted October 16, 2023 On 14-10-2023 at 21:54, Niels98 said: Hier de meest laagdrempele upgrade die je kan doen: https://nl.aliexpress.com/item/1005004828222306.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.52.5b0579d2gtbM1X&gatewayAdapt=glo2nld, hahaha. Ik heb zelf de kleuren 'black white line' en 'grey' en vind het een mooie toevoeging. Zeker aangezien ik het harde plastic van de originele sleutel wat aan de degelijke kant vind. En het biedt net even dat extra beetje bescherming en grip. Ik heb in het verleden veel Ali Express meuk besteld voor mijn auto's, maar dit schaal ik toch liever niet onder meuk. Ik vind ze zeer geslaagd. Voor mijn eigen MK8 ben ik ook nog zoekende naar wat leuke upgrades, maar ik merk wel dat ik het meeste afbreuk vind doen van de auto. Ook zijn sommige dingen weer niet fraai voor een 100 of 125 pk ST-Line. Dan moet je sommige dingen ook gewoon niet doen. Nice! Besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiestaPG Posted October 16, 2023 Author Report Share Posted October 16, 2023 On 16-10-2023 at 12:30, richard b said: Is het een Mild hybride, zo ja die kunnen wel eens een probleem geven naar een chip tuning. Het is geen mild hybrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels98 Posted October 28, 2023 Report Share Posted October 28, 2023 On 16-10-2023 at 13:05, BlueFiestaPG said: Nice! Besteld Leuk! Laat even weten wat je ervan vindt als je ze binnen hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts